Jumaat, Oktober 17, 2014

Malang memang tidak berbau. Nak pulak bagi diorang yang memang dah sedia bergelumang dalam taik seperti keluarga Si Ketua Penipu tu. Memang tak dapat la diorang bau 'malang' tu.

Diorang ni bukan sahaja ibarat 'jatuh ditimpa tanga'. Tapi siap bergolek - golek pulak masuk ke dalam longkang yang penuh dengan air busuk sehingga dapat dibau oleh semua orang.

Jika sebelum ini, Si Nurul Izzah tu yang kantoi secara terang - terangan kerana telah memfitnah Datuk Seri Raja Nong Chik dan keluarganya sewaktu Pilihan Raya Umum yang lalu.

Tindakan yang dilakukan oleh Si Nurul Izzah itu adalah demi untuk mendapatkan sokongan dan memburukkan imej serta nama baik Datuk Seri Raja Nong Chik sekeluarga tanpa sebarang fakta yang sah.

Kali ini giliran Si Ibu dia pulak yang kantoi apabila pihak mahkamah membuat keputusan terhadap kes saman fitnah yang telah difailkan oleh pihak Felda serta Felda Global Venture (FGV).

Selain ibu Si Nurul Izzah, turut disaman ialah dua orang editor akhbar mingguan Suara Keldaian berhubung dua artikel yang dibuat terhadap pihak Felda dan juga FGV.
"Pernyataan artikel fitnah itu terkandung dalam artikel pertama bertajuk 'Felda Bankrap' yang diterbitkan pada 22 Jun 2010 dan artikel kedua berserta gambar bertajuk 'Kontroversi' dan 'Bina Bangunan RM662 juta Hanya Libatkan Tiga Individu' bertarikh 29 Jun 2010 yang diterbit dan diedarkan oleh akhbar itu.
Sebelum ini Wan Azizah Wan Ismail serta lima lagi editor suara keadilan memaklumkan kepada mahkamah mahu selesaikan kes diluar mahkamah namun tidak ada sebarang perbincangan dengan pihak Felda terhadap kes saman fitnah RM200 juta tersebut."
Jadi tak heran la bila Si Nurul Izzah tu boleh kantoi menabur fitnah terhadap orang lain sebab dalam masa yang sama ibu dia pun buat jugak perangai hodoh macam tu. Bak kata orang tua - tua, "ke mana tumpahnya kuah kalau tak ke nasi" ye tak. Satu keluarga PENIPU belaka!!!
Categories: ,

3 ulasan:

  1. Keluarga PALING BUSUK di dalam sejarah tanah air. Nama keluarga ini akan disebut2 di dalam kelas2 sejarah masa depan. Keluarga Melayu PENGKHIANAT. Keluarga upahan DAP dan upahan puak2 Yahudi.

    Ptttuiiiihhhh!!

    BalasPadam
  2. mungkin felda patut terus minta ganti rugi tanpa penyelasaian luar mahkamah utk perbaiki imej felda dan kerajaan yg di enteng di fitnah sesedap mulut tp sgt merosakkan imej di mata dunia..

    BalasPadam
  3. Dahulu mengatakan UMNO macam 2 memfitnah k'rajaan dan pemimpinnya, pada hal mereka sekeluarga yg berperangai demikian, ALLAH maha berkuasa dan adil, tersingkap semua keburukkan mereka.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping