Rabu, November 26, 2014

Heh! Mungkin dek kerana KANTOI membentangkan belanjawan defisit bagi tahun 2015, Si Menteri Besar Selangor tu cuba tutup kemaluan sendiri dengan memfitnah Khalid Ibrahim.

Jika sebelum ini, pendedahan yang dibuat berhubung pembentangan Bajet 2015 Selangor itu mencatatkan jumlah defisit Paling Besar yang pernah direkodkan dalam sejarah Negeri Selangor.

Jumlah yang diumumkan itu mampu mencecah nilai sebanyak RM 450juta. Dalam erti kata lainnya, pentadbiran yang dijalankan oleh Si Azmin tu berbelanja lebih dari kemampuan Negeri.

Malah, ada pihak yang menyifatkan perbelanjaan itu bukannya untuk keuntungan rakyat. Tapi sebaliknya hanya sekadar untuk memenuhi kepentingan Politik Peribadi Si Azmin tu sendiri. (Klik Sini)

Namun dek kerana dia dah malu nak menjelaskan mengenai perkara tersebut, Si Azmin tu mula mencari jalan keluar yang mudah dengan mengaitkan Si Khalid Ibrahim dengan dakwaan fitnah yang bukan - bukan.

Kata Khalid, tuduhan yang dibuat oleh Si Azmin tu ternyata berniat jahat terhadap kepimpinannya yang memberi gambaran seolah - olah kewangan Selangor mengalami masalah.
"Ingin saya tegaskan bahawa dakwaan tersebut tidak benar sama sekali dan ada unsur berniat jahat, seolah-olah ingin memberi tanggapan negatif mengenai pengurusan fiskal dan kewangan semasa saya diberi tanggunjawab sebagai Dato' Menteri Besar Selangor," ujarnya.
Selain itu, Khalid turut menyifatkan "Ada Orang" yang tidak faham atau kurang arif tentang amalan pengurusan kewangan yang cekap dan mintak mereka merujuk kepada laporan Audit Negara terlebih dahulu.

Dalam masa yang sama, Si Khalid Ibrahim tu juga sempat menyindir Si Azmin apabila menegaskan Belanjawan mewah yang dinikmati hari ini adalah hasil perntadbiran berhemah yang dibuat oleh mereka yang terdahulu.

Tapi, apa boleh buat. Memang itulah Perangai Hodoh yang sentiasa menjadi kebiasaan bagi puak - puak Pakatan Haramjadah tu. Kalau tak menipu, memang tak sah hidup diorang ni. Nak pulak dasar orang tak de kemaluan, memang macam tu la perangainya!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping