Selasa, November 18, 2014


Kecewa Si Guan Eng ni nampak gayanya bukan kepalang. Ianya melibatkan maruah diri dia sebagai seorang Tokong DAPigs. Dia kini hanya dilihat seperti Anjing menyalak bukit.

Bukit tak runtuh, bahkan berubah menjadi semakin kukuh. Namun Si Guan Eng tu sendiri yang mula hilang suara dibuatnya. Malah, dia kini seolah - olah ditinggalkan keseorangan.

Dikala semua pemimpin - pemimpin PAS yang Pro Ulama mebuat pendirian menyokong Si Hadi Awang dan membalun Si Tokong DAPigs tu secara terang - terangan, Si Guan Eng tu terus dibiarkan kesepian.

Walaupun Si Guan Eng tu dilihat cuba nak menegakkan benang yang basah, namun tidak ada pemimpin - pemimpin lain dikalangan DAPigs yang sanggup membela dia dalam media.

Maka itu yang membuatkan Si Guan Eng tu terus berasa kecewa dan mula meroyan tak tentu arah. Serangannya terhadap Hadi Awang sudah boleh dianggap sebagai tidak masuk akal.

Kata Si Guan Eng, dakwaan yang dibuat terhadap Presiden PAS mengenai isu kehadiran mesyuarat Pakatan tu sebelum ini telah disalah-tafsirkan oleh pemimpin - pemimpin PAS.

Tegas Si Tokong DAPigs tu, dia hanya sekadar mahu mengekalkan keyakinan dikalangan rakyat terhadap Pakatan sewaktu membangkitkan isu tersebut melalui Jawatanukuasa CEC sebelum ini.

“Ini adalah permintaan yang mudah kerana Abdul Hadi adalah satu-satunya kuasa utama dalam PAS yang berupaya untuk membuat keputusan serta memiliki kuasa veto penuh terhadap sebarang keputusan dibuat oleh Jawatankuasa Pusat PAS.
“Ini membuat kehadiran Abdul Hadi dalam Mesyuarat Majlis Pimpinan Pakatan amat wajib bagi membolehkan ia berfungsi secara senada sebagai satu pasukan, di samping menentukan dasar yang padu dan serasi,” katanya dalam satu kenyataan di Facebook semalam.
“Pemimpin Pakatan patut memeriksa fakta mereka sebelum membuat kenyataan Hadi menghadiri lebih banyak mesyuarat daripada saya,” tambahnya.

Heh! Nampak sangat Si Guan Eng tu mula nak mengubah cerita demi kepentingan peribadi diri dia semata - mata. Dia dah nampak yang orang PAS pun mula sedar dengan agenda sebenar.

Maka mahu atau pun tidak, Si Guan Eng tu terpaksa jugak buat cerita dan menyalahkan orang lain dalam isu tersebut sedangkan tindakan dia jelas cubaan untuk MENGHINA Hadi Awang secara terbuka. Jadi, usah la dia nak bagi alasan yang bukan - bukan pulak!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. setan lim guan eng ni dah kene game dengan DAPigs lain ni... hahahaha.. rasanye DAPigs-DAPigs lain mmg tunggu jer guan eng kantoi... pastu babai sama lu...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping