Selasa, November 18, 2014

Kartel Azmin, SENYUM!!! Hehehe...
Kalau nak ikutkan, mahu sahaja YAB Dato’ Menteri Besar Selangor buat majlis doa selamat di atas pemulangan Bible semalam. Happy sungguh YAB. Tersenyum sampai ke telinga.

Dalam perbualan ringkas dengan beberapa orang Pegawai, Azmin gelak dan tegaskan: “Kita baru sahaja buat perkara yang Perdana Menteri Malaysia pun GAGAL nak buat selama ini. 

Dengan segala jentera yang (mereka) ada di Putrajaya, (jelas) mereka tak ada telor nak pulangkan Bible. Ini makna (kemenangan) besar untuk pasukan KITA”.

Tak kisahlah siapa yang Azmin maksudkan dengan KITA. Mungkin Azmin dan KETUM. Mungkin juga Azmin dan Pasukan Pegawai Pejabat MB. Mungkin juga Azmin dan link beliau di Istana.

Dalam pada UMNO Selangor kata Azmin akan ada masalah besar dengan Istana – Azmin selesai masalah. Macamana? Magic? Kalau ikut kenyataan poyo PMO sebelum ini, Bible akan dipulangkan dengan mudah dan tanpa masalah. Petik jari…jalan. Tak ada masalah.

Majlis Agama Islam Selangor (MAIS) tidak bersetuju dengan keputusan Peguam Negara Tan Sri Abdul Gani Patail menutup kes rampasan 300 kitab Bible daripada Persatuan Bible Malaysia (BSM), Januari lepas.

Selain itu, MAIS juga (dalam satu kenyataan menjelaskan) tidak akan memulangkan kitab Bible versi Bahasa Malaysia dan Iban yang dirampas daripada BSM (sebelum ini).

Pengerusinya Datuk Mohamad Adzib Mohd Isa berkata mesyuarat khas badan itu semalam, memutuskan tidak bersetuju dengan keputusan Peguam Negara untuk tidak meneruskan pendakwaan terhadap BSM.

MAIS meyakini wujudnya undang-undang di dalam Enakmen Ugama Bukan Islam (Kawalan Perkembangan Di Kalangan Orang Islam) 1988, untuk satu pendakwaan dibuat, katanya.

Azmin anggap ini KEMENANGAN BESAR sebelum KETUM berhadapan kemungkinan masuk semula ke dalam. Azmin ingatkan Pasukan Pejabat MB; mesti portray beliau lebih efisien dan bijak berbanding Najib. Azmin dah ready nak ambil CENTRE STAGE!!! - sumber

PS: Kartel Azmin, SENYUM!!! Pemuda UMNO dok sibuk pasal Transgander. Klik sini.
Categories: ,

7 ulasan:

  1. BIBLE TU DI RAMPAS OLIH MAIS YG DI BAWAH KUASA SULTAN SELANGOR. KERAJAAN FEDERAL TAK BERTANGGUNG JAWAP. KENAPA PULA AZMIN MEMPERKECILKAN NAJIB KERANA GAGAL NAK PULANGKAN BIBLE TU. PELIK DENGAN AZMIN NI.

    BalasPadam
  2. menang sorak kampung tergadai

    BalasPadam
  3. Aku Khasaf. ...anugerah Allah..Azmin payah masa Sakratul maut....cepat lah pulang ke pangkuan Allah dan Rasul..

    BalasPadam
  4. Sebagai org islam...kita perlu juga bertolak ansur.Isu2 sensitif sebegini jangan dianggap satu jihad jika mampu mencetuskan api permusuhan.
    Apa yg nak ditakutkan sangat bible dlm apa jua hahaha pun jika kita sebgai org islam yakin islam adalah terbaik.
    Diturunkan kitab taurat kerana zabur belum sempurna...diturunkan injil@bible krn taurat blm sempurna dan diturunkan alquran krn bible blm ckp sempurna...Di situ logiknya kita penganut agama islam perlu berpegang..Quran hanya ada 1 versi lbh 1400 tahun dulu dan telah dijamin sebagai mukjizat nyata yg tidak akan berubah hingga kiamat..
    Bible pulak sejak injil asal @ injil barnabas telah berubah2 mengikut zaman....demi penyebaran mengikut keperluan tanpa peduli hukum asal yg ditetapkan tuhan.
    Jadi sebagai tanda toleransi...tarnish atas pemulangan bible tersebut...kita tak perlu khuatir sangat.Tanpa bible tersebut...siapa2 saja boleh terpesong krn salah diri sendiri.

    BalasPadam
  5. Tiada langsung kena mengena dgn Putrajaya.

    BalasPadam
  6. SELANGOR PUNYA HAL NAJIB PULA DISALAHKAN. YANG SEBENARNYA DIA BERNASIB BAIK KERANA LANGKAH KAJANG GAGAL DIA BERJAYA MENJADI MB.

    BalasPadam
  7. Thank you Mazlan Othman. Komen yg menampakkan Azmin cuba nak memperbodohkan orang lain tentang tanggung jawab kerajaan federal.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping