Selasa, November 11, 2014

Hah! Bagus sangat la idea Si Hisham Rais ni. Memang baik jugak kalau dia ajak budak - budak yang suka memberontak tu lari keluar Negara. Setidak - tidaknya, aman sikit dunia ni.

Macam apa yang dinyatakan oleh makwe Si Jantan Musibat tu. Sejak tak de Si Musibat kaki seks tu, hidup dia pun bertambah bahagia. Tak de banyak masalah yang terpaksa dia lalui.

Jadi, memang bagus sangat la kalau Si Hisham Rais tu nak budak - budak tu semua keluar Negara dan merempat kat Negara orang lain. Setidak - tidaknya, aman sikit Negara Malaysia ni. Tak de la diorang nak buat huru hara tak tentu arah!!!
Seorang aktivis yang dikatakan mendokong fahaman sosialis, Hishamuddin Rais, menggesa supaya anak muda yang rasa "dizalimi" pihak kerajaan supaya keluar secara beramai-ramai dari negara ini. 
Kata aktivis kesayangan Pakatan Rakyat itu, generasi muda di Malaysia sangat wajar mengikut jejak langkah Ali Abdul Jalil dan Alvin Tan yang melarikan diri ke luar negara, meskipun umum jelas tentang tindakan dua anak muda yang kurang ajar serta mencabar Islam dan kedaulatan Raja-Raja Melayu itu. 
"Saya galakkan anak muda yang buat protes kalau lihat kerajaan zalim dan diburu polis, lari keluar negara beramai-ramai. Kemudian buat kumpulan suaka politik di Eropah dan gegarkan dunia luar seperti anak muda di Iran, Turki dan Eropah supaya mereka lihat kezaliman di Malaysia," katanya aktivis yang turut dikenali sebagai "Isham Rais" itu. 
Isham Rais menganggap blogger seks, Alvin Tan yang menghadapi pertuduhan mengikut Akta Hasutan kerana memuat naik status "berbuka puasa dengan Bah Kut Teh" serta Akta Penapisan Filem kerana memuat naik bahan lucah bersama bekas kekasihnya, Vivian Lee, itu sebagai "dizalimi" pihak kerajaan. 
Selain itu, dia juga menganggap Ali yang menghadapi tiga tuduhan mengikut Akta Hasutan 1948 kerana menghina kerabat DiRaja Johor dan Sultan Selangor dalam media sosial Facebook itu juga "dizalimi" pihak berkuasa di Malaysia.
Kita nak tengok, seramai mana budak - budak Malaysia yang terikut - ikut dengan perangai Haramjadah puak - puak Pakatan tu yang sanggup ikut cadangan Si Hisham Rais ni. 

Sanggup hidup dalam buangan dan berjauhan dari Mak Ayah. Sedangkan suruh duduk berdemo tanpa diberi sebarang duit belanja pun diorang tak nak datang. Inikan pulak nak lari keluar Negara tanpa sebarang modal perbelanjaan. Takut nanti, ada yang mati kering!!!
Categories:

14 ulasan:

  1. elok la. kalau nak berambus bawak sekali Menteri Besar Pahang tu

    BalasPadam
  2. INI BABI BERJAMBANG PUN BOLIH IKUT SAMA BERAMBUS. DAH BALIK MALAYSIA INGATKAN DAH BERUBAH. JADI DAJAL RUPANYA.

    BalasPadam
  3. Bukan semua anak2 muda suka menjual bontot di luar negara macam kau, hisham pukimak oi!

    BalasPadam
  4. La dia suruh orang muda lari keluar negara , kenapa dia sendiri tak lari saja keluar negara dulu

    BalasPadam
  5. pilih je mana negara yg kau suka
    NEGARA YG DIHUJANI EMAS,DEBU,SALJI ATAUPUN PELURU.

    BalasPadam
  6. ha gi berambus. aman malaysia jadinya

    BalasPadam
  7. AAIIKK..!!!!! BERUK TUA GAY GAY TU HIDUP LAGI…….!!!!!!

    BalasPadam
  8. Kalau professional takpalah. Kalau setakat nak kerja gitu2 sahaja fikir baik2. Kecuali sesetengah negara, hidup di Malaysia jauh lebih baik. Kat luar negara kurang kawan dan sedara mara, musim sejuk duduklah memerap dalam rumah, sesetengah negara cukai lebih tinggi, sini perubatan hampir percuma, susah2 pun JKM ada. Saya yang ada kelulusan luar negara pun lebih suka tinggal di Malaysia. Saya berpendapat, negara kita ditadbir dengan sangat baik.

    BalasPadam
  9. Hehehe. Mereka d US atau d UK rakyat mereka boleh buat sesuka hati. Jgn mimpi la jika buat salah authority will go all out to get them. Muka mcm pecah rumah ni dia ingat pihak berkuasa d sana nak pandang ke arah lain. Mereka akan selidik ke akar umbi. Yg byk longgar dari segi law d msia nih. Entah apa2.

    BalasPadam
  10. beramboah HISHAMUDINN taik..

    Nilai kau kat sini lebih buruk dari bangkai..
    Ceramah dgn PAS cerita main Pelacor..

    BalasPadam
  11. That is one UGLY PONDAN!

    BalasPadam
  12. Lawak dia ni......hahaha.....

    BalasPadam
  13. Hai, pelik juga, dia pernah merempat ke luar negara bertahun2 kalau bagus sangat kenapa balik?.

    BalasPadam
  14. Haha Babi Berjambang ni nak cari publisiti murah sebab dia dah tak laku.
    Awek dia pun tak nak dia lagi
    Huhuhu

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping