Rabu, November 05, 2014

Berapa lama lagi agenda Politiking berasaskan 'Anwar Centric' ini akan berlarutan? Itu salah satu persoalan yang ditimbulkan oleh rakyat Malaysia terhadap agenda Politik PKR.

Malah, Menteri Besar Selangor yang baru tu pun turut mempersoalkan isu yang sama sebelum ini. Dia pun melihat keadaan itu sudah tidak sesuai lagi dalam arus Politik semasa.

Jadi, untuk apa lagi Si Tian Chuak tu nak menghasut rakyat agar turun bersama - sama bagi membantah keputusan mahkamah berkaitan dengan kes liwat yang melibatkan Si Ketua Penipu tu?

Apa manfaatnya rakyat turut serta mengadakan perhimpunan sedemikian jika bukan untuk menjaga dan memelihara kepentingan Politik rakus yang bersifat peribadi pemimpin PKR semata - mata?

Teringat dulu semasa zaman Reformasi. Ramai rakyat Malaysia yang diajak turun dan berhimpun bagi menyatakan sokongan terhadap Si Ketua penipu tu dengan alasan kononnya dia telah dizalimi.

Tapi, apa yang mereka dapat selepas itu jika bukan hanya segelintir dari kalangan mereka juga yang mendapat habuan dari perhimpunan tersebut? Sebagai contoh Si Tian Chuak tu sendiri.

Sewaktu zaman Reformasi dulu, Si Tian Chuak tu merupakan salah seorang agen Provokator yang menghasut rakyat agar menentang sistem perundangan dan keselamatan Malaysia.

Dia dan berpuluh ribu lagi rakyat turun berhimpun. Tapi penyudahnya, dia je yang dapat jadi Ahli Parlimen. Dia je yang dapat kelebihan dan kemewahan. Yang lain macam mana?

Sedangkan pada ketika itu semua orang kena sembur dengan FRU. Semua orang kena hambat dengan Polis. Tapi kenapa dia sorang je yang dapat jadi Ahli Parlimen dan memiliki kemewahan seperti hari ini?

Yang lain, ke mana perginya? Mereka tetap juga dengan kerja mereka. Itu pun kalau tak de yang kena buang kerja, digantung pengajian Universiti dan sebagainya. Mereka jugak yang merana.

Maka persoalannya, selama mana rakyat nak dijadikan hamba demi memenuhi kerakusan Politik Peribadi puak - puak Pakatan Haramjadah tu dan menjadi Pencacai Pencuci Bontot Si Ketua Penipu tu? Kalau Si Tian Chuak tu nak jadi Pencuci Bontot Si Ketua Penipu tu, jangan la nak dihasut orang lain sekali!!!

PS: Pihak Polis tak de nak ambik tindakan ke terhadap kenyataan yang dibuat oleh Si Tian Chuak tu? Terang, jelas dan nyata dia cuba nak mencabar sistem Perundangan dan mengancam keselamatan Negara!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Kena panggil polis USA....polis tempatan sebok. ..

    BalasPadam
  2. tak de polis report... kalau polis pandai2 bertindak...kang kena tuduh ' pertembungan palsu' pulak....

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping