Isnin, Disember 01, 2014

Yang diperli Blogger UMNO...
Kenapa Blogger Pakatan pulak yang jadi Beruk??? 
Sekadar berkongsi pandangan yang dilontarkan oleh Abang Seperguruan SH, CTS mengenai perkara diatas. Ianya memang satu perkara yang menghairankan juga sebenarnya.

Kalau kita tengok, yang beria - ia meroyan tak tentu arah bila Datuk Seri Najib gelarkan blogger Pro UMNO 'Bangang' adalah mereka dari kalangan blogger Pro Pakatan.

Beria - ia benar diorang meroyan dalam blog masing - masing. Sampai ada yang buat 3 hingga artikel berceritakan mengenai perkara yang sama. Seolah - olah diorang pulak yang terasa.

Dari satu sudut, kita dapat lihat tindakan yang cuba dilakukan sebenarnya adalah untuk menjatuhkan integriti blogger - blogger Pro UMNO dalam menyampaikan maklumat kepada rakyat.

Sekali gus ianya dapat meningkatkan usaha mereka untuk menggugat kepercayaan rakyat terhadap pendedahan demi pendedahan yang dibuat oleh blogger Pro UMNO terhadap mereka.

Hakikatnya, dengan kemunculan blogger - blogger Po UMNO dalam kancah peperangan media siber di Malaysia ini membuatkan blogger - blogger Pakatan menjadi tidak terkeruan.

Mereka jelas tersekat dengan dakyah pembohongan yang cuba dihidangkan kepada rakyat. Usaha mereka untuk memesongkan perhatian rakyat dan memburukkan Kerajaan tidak berjaya.

Maka sebab itu mereka pulak yang dilihat cuba nak menjadi 'Hero' sedangkan yang digelarkan Bangang oleh YAB Perdana Menteri itu bukan keseluruhan blogger Pro UMNO.

Ianya hanya ditujukan kepada beberapa orang yang tertentu sahaja yang mendapat kelebihan dan keistimewaan dari pihak - pihak tertentu. Yang tu, Abang Sepeguruan SH sudah mendedahkannya. (Klik Sini)

Jadi, kepada blogger - blogger Pro Pakatan Haramjadah tu tak perlu la nak meroyan tak tentu arah bila YAB Perdana Menteri gelarkan blogger Pro UMNO ni Bangang. Kitorang pun tak kisah sangat dengan gelaran tersebut.

Tugas dan tumpuan utama kami adalah untuk mematahkan dakyah pembohongan yang dilakukan oleh pemimpin - pemimpin Pakatan Haramjadah tu. Bukannya mengharapkan puji - pujian dari barisan kepimpinan UMNO diperingkat atasan!!!
Categories:

1 ulasan:

  1. haha .... bos dah kata bangang, bangang lah jawabnya cik abang oi... bangang atau dibangangkan, sah bangang

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping