Rabu, Disember 24, 2014

Kalau selama hari ini, dia lah yang dianggap paling lantang sekali bersuara. Kiranya bila diatas pentas, dia lah orang yang akan menjaga kebajikan rakyat secara keseluruhan.

Dalam erti kata mudahnya, tak de orang lain yang dapat menjamin kebajikan rakyat di Malaysia ni terus terbela sekiranya bukan dia yang mengepalai Kerajaan Persekutuan.

Tapi nampak gayanya, bukan sahaja dikalangan pemimpin - pemimpin Parti Khianati Rakyat (PKR) itu sahaja yang terkancing mulut dari nak bercakap secara terbuka.

Malah Si Ketua Penipu tu pun dilihat kecut buah kerandut dia untuk membahaskan pendirian jelas parti yang dipimpinnya dalam soal perlaksanaan Hukum Hudud di Kelantan.

Jika sebelum ini, anak kepada Si Ketua Penipu tu menjelaskan bahawa PKR akan membuat keputusan dan mengumumkan pendirian mereka terhadap perlaksanaan Hukum Hudud tu kelmarin. (Klik Sini)

Namun sehingga hari ini keputusan yang dicapai tidak diumumkan secara terbuka kepada seluruh rakyat Malaysia sedangkan isu itu dianggap penting bagi menentukan hala tuju Pakatan.

Malangnya, pemimpin - pemimpin Pakatan Haramjadah dari kalangan puak - puak PKR tu hanya mendiamkan diri dan tidak berani untuk bersuara mengenai isu tersebut.

Malah Si Ketua Penipu tu sendiri pun dilihat masih terkucil untuk menyatakan pendirian partinya secara terbuka. Itu membuktikan bahawa Si Ketua Penipu tu ada agenda Politiknya sendiri.

Sebagai peringatan kepada seluruh ahli PAS yang ada diluar sana, Si Ketua Penipu tu pernah menyatakan bahawa perlaksanaan Hukum Hudud ni tak de dalam dasar Pakatan. (Gambar disebelah)

Itu kenyataan yang dibuat pada tahun 2011. Pada tahun ini, Si Ketua Penipu tu tampil dengan persoalan mempertikaikan perlaksanaan Hukum tersebut secara terang - terangan. (Klik Sini)

Maka persoalannya sekarang, adakah puak - puak PAS tu masih lagi mahu bersekongkol dengan puak - puak PKR ni sedangkan mereka secara terbuka menolak perlaksanaan Hukum Hudud?

Sanggup lagi ke diorang nak bersekongkol dengan PKR atas dasar untuk menjaga kepentingan Politik Peribadi sesetengah pihak didalam parti mereka sendiri? Kalau setakat jadi Pak Angguk Saja je, baik tak payah!!! Buat mengabihkan masa je!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping