Rabu, Januari 07, 2015

Haduyai!!! Orang tua - tua dah pesan. Jangan dipikul biawak hidup. Tapi geng - geng Pencacai Pakatan Haramjadah ni semuanya degil belaka. Nak jugak diorang cari penyakit.

Memang payah nak cakap dengan puak - puak Pencacai Pakatan Haramjadah ni. Asyik diorang je yang nak betulnya. Orang lain semuanya salah belaka kalau ikut kepala lutut diorang.

Jika semalam, kita dah dedahkan mengenai isu pasal Si Bakal 'Janda Hot' yang kantoi memusnahkan hidup seorang lelaki yang bergelar suami dan sudah berumah tangga. (Klik Sini).

Tapi seperti biasa la. Sudah pasti akan ada Pencacai - Pencacai Pakatan Haramjadah tu yang tak puas hati dengan apa yang kita dedahkan. Maka meroyan la diorang tak tentu arah.

Kita bukannya peduli sangat pun kalau diorang nak meroyan. Itu diorang punya pasal la kalau diorang nak hilang akal sekali pun. 

Tinggal lagi, jangan la sampai menonjolkan kemaluan sendiri.

Kot ye pun diorang nak membela Si Nurul Izzah tu, jangan la sampai mem-BODOH-kan diri mereka secara terbuka. Takkan la benda yang tak betul pun nak dibetulkan jugak? Itu tak masuk akal.

Kononnya, diorang buat dakwaan bahawa tindakan Si Nurul Izzah tu yang didakwa memfitnah suami kepada Ketua Wanita UMNO Malaysia sebelum ini adalah untuk membela hak rakyat.

Katanya, apa yang dilakukan oleh Si Nurul Izzah tu adalah untuk menentang 'Kezaliman' dan penyelewngan yang dilakukan dengan mempergunakan duit rakyat oleh individu tersebut.

Soalnya sekarang, biarpun Si Nurul Izzah tu nak tuduh Pengerusi NFC Corp tu menyeleweng sekali pun, perlu ke dia menabur fitnah terhadapnya? Perlu ke dia buat cerita tanpa bukti yang kukuh?

Perlu diingatkan bahawa Si Nurul Izzah tu sebelum ini sudah didapati bersalah kerana telah melakukan fitnah jahat terhadap calon Barisan Nasional dalam Pilihan Raya Umum yang lalu.

Maka tidak mustahil sekiranya dilakukan perkara yang sama demi memenuhi kehendak serta nafsu rakusnya bagi menjaga kepentingan Politik Peribadi dirinya sendiri. Dalam erti kata lain, budaya menabur fitnah ni memang sebati dalam jiwa dia!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping