Jumaat, Januari 02, 2015

Sudah la diorang tak turun membantu, ada hati pulak nak kaitkan isu lain dengan musibah yang kini sedang melanda sesetengah dari kalangan rakyat Malaysia pada ketika ini.

Itu membuktikan bahawa puak - puak DAPigs ni semuanya terdiri dari kalangan manusia - manusia yang tak boleh dipercayai kata - katanya dan boleh dianggap sebagai golongan MUNAFIK.

Jadi tak heran la jika diperingkat bawahan pun ada yang terikut - ikut perangai haramjadah puak - puak Kafir Harbi dari kalangan DApigs ni. Otak mereka ternyata penuh dengan sampah.

Jika sebelum ini, mereka menjadikan isu perlaksanaan Hukum Hudud sebagai alasan untuk menyalahkan musibah banjir yang melanda Negeri Kelantan dan dijadikan Polemik Politik dangkal mereka.

Katanya, disebabkan kedegilan puak - puak PAS Kelantan yang mahu melaksanakan Hukum Hudud itulah yang menjadi punca kepada nasib malang yang menimpa mangsa banjir pada ketika ini.

Kali ini mereka cuba mengaitkan isu perlaksanaan GST pulak dengan isu banjir yang melanda beberapa Negeri di Semenanjung Malaysia. GST pulak menjadi modal Politik mereka.

Kata Si Tokong DAPigs tu semalam, pihak Kerajaan perlu menangguhkan perlaksanaan GST memandangkan nasib malang yang sedang menimpa rakyat pada waktu sebegini.

Kononnya, kata Si Tokong DAPigs tu, perlaksanaan sistem cukai tersebut hanya akan merugikan rakyat dan tidak memberi sebarang manfaat kepada mereka secara lansung.
"Berhadapan bencana alam sebegini hebat, kerajaan persekutuan Barisan Nasional (BN) sepatutnya mengelakkan bencana ekonomi terhadap tenaga kerja seramai 14.1 juta dengan menangguhkan pelaksanaan GST yang akan mengakibatkan inflasi dan memburukkan lagi taraf hidup masyarakat," katanya dalam satu kenyataan, hari ini.
Kalau kita lihat dari satu sudut, nampak sangat yang puak - puak DAPigs tu sendiri seakan - akan sudah ketandusan idea dan modal untuk berpolitik sehingga terpaksa menggunakan alasan sedemikian.

Ternyata, apa yang ada dalam kotak pemikiran puak - puak DAPigs ni hanya mementingkan Politik Peribadi mereka semata - mata. Bukannya untuk menjaga Kebajikan Rakyat secara keseluruhan.

Hakikatnya, bantahan puak - puak DAPigs tu terhadap perlaksanaan GST hanya sekadar untuk melindungi kepentingan puak - puak mereka sebab yang banyak kena cukai GST ni terdiri dari kalangan taikun - taikun Cina!!! Tu pasal la DAPigs nak ianya dihapuskan!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Apa kurang dgn blogger dari UMNO? Durang lagi byk menyiarkan berita2 palsu.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping