Khamis, Januari 15, 2015

Memang meleTOP beb! Korang jangan abaikan pulak berita TERHANGAT di dunia hari ini. Mahkamah Syariah hari ini sahkan Si Nurul Izzah tu sekarang sudah berstatus 'Janda'.

Tapi, kepada sesiapa yang ada hati nak mengorat 'Janda Meletop' ni, dinasihatkan agar memikir dua tiga kali sebelum cuba - cuba nak masuk jarum dan mengorat Si Nurul Izzah ni.

Muka je nampak cantik, tapi korang juga perlu fikirkan tentang masa depan korang dialam yang lagi satu. Tanya dulu diri sendiri, sanggup ke korang nak pikul dosa fitnah yang dilakukan?

Jika sebelum ini, Si Nurul Izzah ni sendiri telah diarahkan oleh pihak mahkamah untuk membuat pengakuan menabur fitnah terhadap calon Barisan Nasional sewaktu PRU yang lalu.

Dan pada ketika ini pulak, kes saman fitnah yang difailkan oleh Pengerusi NFC Corp masih lagi hangat dibicarakan dimahkamah ekoran tuduhan yang dilakukan sebelum ini. (Klik Sini)

Jadi, kalau korang rasa diri tu tak mampu, jangan berangan - angan nak isi borang, mengorat anak Bang Nun Si Ketua Penipu tu. Takut nanti, dengan korang pulak yang terjebak. Penyudahnya, diri sendiri jugak yang merana!!! Naya dibuatnya woi!!!
KUALA LUMPUR: Naib Presiden PKR, Nurul Izzah Anwar disahkan bercerai talak satu dengan suaminya Raja Ahmad Shahrir Iskandar Raja Salim di Mahkamah Tinggi Syariah di sini, sebentar tadi.

Raja Ahmad Shahrir melafazkan cerai terhadap Ahli Parlimen Lembah Pantai itu di hadapan Hakim Syarie Mohd Amran Mat Zain.

Nurul Izzah, 34, anak sulung ketua pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim, memfailkan permohonan cerai itu mengikut Seksyen 47 Enakmen Undang-Undang Keluarga Islam Wilayah Persekutuan 1984, pada awal Januari 2014.


Psangan tersebut berkahwin pada 9 Mei 2003 dan mempunyai seorang anak perempuan berusia tujuh dan seorang anak lelaki yang berusia empat.
PS: Perlu juga diingatkan! Si Nurul Izzah ni bukan 'DICERAIKAN'. Tapi sebaliknya, dia yang "MENCERAIKAN' suami dengan dengan tuntutan fasakh!!! Dunia dah TERBALIK!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping