Khamis, Januari 08, 2015

Fuh! Terasa menggigil seluruh badan ni bila dengar cerita kononnya Si Mahfuz Bean tu bagi 'amaran' kepada pihak Kerajaan Barisan Nasional untuk menunaikan janji yang telah dibuat.

Habis keluar 'Peluh Jantan' dibuatnya. Kiranya, takut sangat sampai menggigil - gigil dengar amaran yang telah dikeluarkan oleh Si Ahli Parlimen Pokok Sena tu sebelum ini.

Dari satu sudut, Si Mahfuz Bean tu KONONnya nak menjaga kebajikan rakyat. Tapi hakikatnya, dia hanya sekadar cuba untuk menjaga kepentingan Politik Peribadi dia sendiri je.

Apa yang menghairankan, kenyataan yang dikeluarkan oleh Si Mahfuz Bean tu hari ini agak berbeza dengan kenyataan yang dibuat menghukum Kerajaan Pusat sebagai Penzalim terhadap rakyat.

Dalam erti kata lainnya, Si Mahfuz Bean tu dilihat membuat 'Pusingan U' 360 darjah apabila dikecam oleh pelbagai pihak dalam kenyataan sebelum ini. Termasuk dari kalangan pemimpin serta penyokong PAS sendiri.

Realitinya, mungkin Si Mahfuz Bean ni pun sedar yang puak - puak Parti Angguk Saja tu sendiri tidak akan mampu untuk menjaga kebajikan rakyat di Kelantan yang dilanda banjir.

Kalau nak harapkan bantuan dari puak - puak Kafir Harbi DAPigs dan Liberalis PKR, lagi la tak boleh diharap. Diorang pun sekadar nak menjaga kepentingan Politik Peribadi diorang jugak.

Nak pulak PKR yang dipimpin oleh Si Ketua Penipu tu sendiri pun sedang dalam masalah dan boleh dikatakan sedang mengalami 'Bankrupsi' akibat kurang sokong dari kalangan taukey.

Jadi, sebab itulah Si Mahfuz Bean tu 'bagi amaran' supaya pihak Kerajaan Pusat yang ditadbir oleh Barisan Nasional untuk menunaikan janji yang telah dibuat kepada rakyat Negeri Kelantan.

Secara tak lansung, amaran yang diberikan oleh Si Mahfuz Bean tu memperlihatkan sifat 'kebergantungan' puak - puak Parti Angguk Saja kepada Kerajaan Barisan Nasional yang selama ini dimaki hamun tak tentu arah!!! Penyudahnya, malu diri sendiri je dibuatnya!!!
Categories: ,

4 ulasan:

  1. aq pun takut gak!
    andai kata bn cam tu he he..mengalahkan pkr yang terkenal dgn lidah bercabang lagi berlingkar2 tu.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Macam mana ore pah boleh pilih dia ni jadi pemimpin.
      Nak tanya nik aziz mana sejak banjir ni tiada pulok FATWA batu dia keluarkan

      Padam
  2. Inilah pemimpin berjiwa rakyat . Bercakap lain buat lain .

    BalasPadam
  3. Pemimpin pemimpin pakatan sebenarnya tidak bodoh dan malu di atas segala kelemahan dan kegagalan mereka melaksana dan menunaikan janji tetapi si pengikut dan penyokongnya yang bebal yang terus menyokong sehingga sanggup diperbodohkan.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping