Sabtu, Januari 24, 2015

Sekarang kita tau kenapa puak - puak DAPigs tu beria - ia sangat nak menutup kemaluan diri mereka dari didedahkan kepada orang ramai. Baru kita faham, apa yang cuba dilakukan.

Hakikatnya, seperti apa yang kita jelaskan sebelum ini, penentangan PAS dalam isu berkaitan dengan Pilihan Raya Pihak Berkuasa Tempatan (PBT) sebelum ini ada asasnya yang kukuh.

Ianya senada dengan beberapa penentangan yang dilakukan oleh PAS terhadap keputusan - keputusan yang dibuat oleh puak - puak Pakatan Haramjadah tu tanpa "Konsensus Paksaan".

Perlu diingatkan! PAS sebelum ini pernah menentang agenda 16 September dan Langkah Kajang yang direncanakan oleh puak - puak PKR kerana dilihat membelakangkan kepentingan rakyat.

Kedua - dua tindakan yang dirancang oleh puak - puak PKR tu sebelum ini jelas tidak dipersetujui oleh Majlis Pimpinan Pakatan secara bersama, tetapi tetap juga dilaksanakan oleh mereka.

Kali ini, isu berkaitan dengan Pilihan Raya PBT pulak dibangkitkan hanya semata - mata kerana DAPigs cukup lantang membantah perlaksanaan Hukum Hudud yang direncakan oleh PAS.

Maka adalah wajar bagi kita untuk memahami, apa isu sebenarnya yang mahu diketengahkan oleh DAPigs dalam perlaksanaan Pilihan Raya PBT tu. Kenapa diorang beria - ia sangat?

Sebab pertama, DAPigs selama hari ini cukup lantang mahu bertindak 'membuang kakitangan Kerajaan' yang dipilih oleh Kerajaan dan digantikan dengan orang - orang mereka.

Tindakan itu dilihat bagi memudahkan kerja agar tidak ada sebarang kekangan serta sekatan dalam usaha mereka untuk terus kekal berkuasa dan menjamin masa depan mereka sendiri.

Sebab yang kedua, DAPigs mahu menjadikan kawasan - kawasan bandar terutamanya sebagai kubu kuat mereka agar sokongan dari kalangan rakyat dikawasan tersebut kekal menyebelahi mereka.

Seperti mana yang dijelaskan oleh Hadi Awang dalam artikelnya sebelum ni, kebanyakkan bandar - bandar utama di Malaysia pada ketika ini didominasikan oleh satu kaum iaitu kaum Cina. (klik sini)

Maka dengan kaedah mengadakan Pilihan Raya PBT itu nanti membolehkan puak - puak DAPigs ni menguasai undi dari kalangan orang Cina dan meminggirkan bangsa lain yang dianggap minoriti dikawasan bandar.

Pokok pangkalnya, tujuan dan hasrat puak - puak DAPigs ni bukan mahu menjaga kebajikan rakyat dipelihara. Tetapi sebaliknya, mereka hanya sekadar mahu menjaga kepentingan Politik Peribadi mereka sendiri!!! Jadi, jangan la kita terpengaruh pulak!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. pas & dapigs main gabungan wayang opera cina dgn wayang kulit lagi....maka berduyun2 lah pecacai2 mereka dtg menonton sambil kunyah kacang putih....

    BalasPadam
  2. Itu semua agenda dap untuk menjatuhkan orang melayu di Malaysia. Cina dap ini dari duly lagi berazam untuk merampas APA yang orang melayu ada. Cara Kaspar tak dapat cara halus digunakan. Orang melayu perlu bangkit Dari tidur dan terus berjuang demi bumi yang bertuah INI tidak jatuh ketangan cina kafir Harbin seperti dap ini. Hidup melayu !!!!

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping