Selasa, Januari 13, 2015

Datang 'melawat kawasan' mengalahkan YB la pulak!!!
Heh! Berita ni memang satu perkara yang tak perlu kita nak herankan sangat sebenarnya. Si Ostazah Pening yang tak bertauliah tu sudah pasti akan memberikan respon mengenai isu ni.

Lagi pun dia lebih suka menyalak dan meroyan dalam laman media sosial dari nak bersingsing lengan turun membantu mangsa banjir yang melanda Negeri - Negeri di Pantai Timur.

Kalau setakat nak komen itu ini, memang Si Ostazah Pening tu cukup pandai. Itu memang ilmu yang dia belajar dari kalangan puak - puak Pakatan Haramjadah tu sejak dia 'Berhijrah'.

Tapi, isu pasal K-Pop tu sebenarnya hanya sekadar untuk alihkan perhatian rakyat dari isu mengenai skandal yang mengaitkan Si Husam Kambing tu dengan pembalakkan di Hulu Kelantan.

Jika sebelum ini, Si Husam Kambing tu telah dikaitkan dengan projek pembalakkan yang berleluasa disekitar kawasan tersebut didakwa menjadi punca kepada banjir terburuk di Kuala Krai.

Persoalan mengenai hubung kait Si Husam tu dengan kartel DAPigs yang turut dikatakan mendapat habuan besar sehingga menyebabkan banjir tu masih lagi belum dijelaskan kepada rakyat.

Bahkan persoalan demi persoalan terus dibangkitkan dikalangan rakyat yang mahu mengetahui kenapa Bekas Exco Kanan Rejim PAS Kelantan tu menggelabah sangat tak tentu arah.

Soalnya, kenapa dia menggelabah? Sebab dia tau, jika isu balak itu dibangkitkan, maka sudah tentu dia akan menjadi sasaran. Jadi, tak heran la kenapa Si Husam Kambing tu menggelupor.
"Siapa Husam? Orang PAS pun tak suka dengan Husam ini. Dia sepatutnya mengantikan Nik Aziz tetapi kerana Nik Aziz pun tahu orang kanan nya ini dahulu sebenarnya tidak layak untuk ditabalkan sebagai MB. 
Maka terlepas lah kerusi MB dari Husam. Jika Husam jadi MB, botak Kelantan dalam masa  dua tahun. 
Cukuplah kalau Husam jadi jadi MB,  satu Kelantan boleh di simen , bukan saja balak habis, pokok pokok buluh, pokok pisang, pokok petai dan jering pun habis bersih." - lapor SelangorDaily.com
Demikian pandangan sesetengah pihak bila berbicara mengenai isu yang dibangkitkan berhubung pembalakkan yang tidak terkawal di Hulu Kelantan tu. Isu tu jelas tidak dijawab oleh Si Husam.

Itu pun belum lagi kita cerita pasal skandal penyelewengan bantuan untuk mangsa banjir yang diberikan oleh sahabat - sahabat dari kalangan Rejim Pakatan Selangor dan Rejim DAPigs Pulau Pinang. Kalau cerita pasal bab tu, mau terkencing pulak dia dibuatnya!!!

PS: Isu pasal Si Husam Kambing tu 'Songlap' duit bantuan, boleh baca kat sini...
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Bila masuk PAS masing-masing dah anggap cekap dalam hal-ehwal Islam, silap-silap akan jadi penghuni neraka secara otomatik.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping