Isnin, Januari 26, 2015

Mungkin selama ini Si Tony Puaka ni duduk dalam gua gamaknya. Dia ingat, selama hari ini, setiap kenyataan yang dibuat dalam media sosial tidak akan dipersoalkan oleh orang lain.

Jika sebelum ini, puas puak - puak Pakatan Haramjadah tu menjaja cerita kononnya Si Khalid Ibrahim tu telah membelakangi suara rakyat dalam isu pembinaan Lebuhraya Kidex.

Ianya bagi membenarkan agenda 'Langkah Kajang' yang dilihat bukan sahaja mengkhianati kepercayaan rakyat, malah menghina pengundi dikawasan tersebut secara terbuka sebelum ini.

Tapi selepas perlaksanaan agenda 'Langkah Kajang' isu berkaitan dengan pembinaan Lebuhraya Kidex tu masih tidak dapat diselesaikan oleh Menteri Besar Selangor yang baru.

Sebaliknya, pembinaan projek tersebut diteruskan juga dengan sokongan penuh dari puak - puak DAPigs sendiri. Ianya mengundang rasa tak puas hati dikalangan penyokong - penyokong mereka.

Dan atas sebab itu satu sesi bertemu dengan rakyat telah diadakan. Namun malangnya, Si Tony Puaka yang hadir dalam pertemuan tersebut tidak menjelaskan sebab musabab DAPigs menyokong pembinaan tersebut.

Walhal sebelum ini, puak - puak DAPigs tu yang lantang menyuarakan bantahan mereka terhadap pembinaan Lebuhraya tersebut. Dan tindakan itu membuatkan lebih ramai pihak tak berpuas hati.

Walaubagaimana pun, Si Tony Puaka tu cuba nak menutup kemaluan dirinya sendiri dengan mereka - reka cerita kononnya dia tidak diberi kesempatan untuk bersuara dalam majlis tersebut.

"Bagaimanapun, saksi di tempat tersebut, membidas dan menyatakan bahawa Tony Pua menipu. Bukan tidak ada peluang untuk bertanya dan berhujah tetapi Tony Pua tidak menggunakan peluang tersebut sebaliknya terburu-buru meninggalkan tempat berkenaan." - sumber

Demikian yang dilaporkan melalui media sebaik sahaja Si Tony Puaka tu memuat-naikkan statusnya dilaman media sosial dengan tujuan untuk memperdayakan rakyat, terutama pencacai Pakatan Haramjadah tu.

Nah! Sekarang dimana lagi Si Tony Puaka tu nak letak muka dia bila terbukti bahawa kenyataan yang dikeluarkan sebelum ini hanya satu helah untuk menutup kemaluan dirinya sendiri?

Kesimpulannya jelas. Pemimpin seperti Si Tony Puaka ni memang tak de maruah dan integriti untuk menjadi seorang wakil rakyat. Dia hanya sekadar seorang Penipu yang berjuang demi untuk memenuhi kepentingan Politik Peribadi diri dia sendiri!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping