Selasa, Januari 27, 2015

Laku pun tidak, ada hati pulak Si Tipah Koyak ni nak jadi 'Abang Besar'. Tak cukup lagi ke dia dengan gelaran 'Anak Dara Tua' yang kuat meroyan dalam PKR tu sampai tahap nak jadi 'Abang' pulak ni.

Yang peliknya, kenapa Si Tipah Koyan tu beria - ia benar nak menyalak dan mempertahankan dasar yang diperjuangkan oleh puak - puak DAPigs? Dia ahli DAPigs pun bukan.

Yang dia dok sibuk nak mempertahankan agenda orang lain demi untuk membalun PAS tu kena? Apa yang PAS dah buat pada dia? Ada pemimpin PAS yang tolak cinta dia ke sebelum ini?

Kalau tengok pada gayanya, dendam Si Tipah Koyak tu pada PAS ni macam dendam sebab orang kecewa. Macam ada perasaan yang terbuku dalam hati dia. Maka sebab itu dia sibuk sangat menyerang PAS.

Yang lebih menghairankan kita, kenapa masih ada orang yang nak menyokong Si Tipah Koyak ni sampai tahap dia boleh diangkat jadi pemimpin dalam PKR tu? Bukannya dia cerdik sangat pun.

Kuat meroyan tak tentu arah dan maki hamun orang sesuka hati pun boleh jadi pemimpin ke? Pun boleh jugak orang ikut cakap dia? Takkan la pengikut - pengikut PKR tu BODOH sangat sampai tahap macam tu sekali.

Sepatutnya Si Tipah Koyak tu cermin diri dia dulu sebelum dia nak keluarkan sebarang kenyataan. Jangan sampai tahap bila orang nampak muka dia nanti, orang dah tak cakap banyak.

Ada yang kena ludah terus je bila orang jumpa dia. Masa tu, jangan dia anggap orang lain tak hormat pada diri dia pulak sedangkan pada ketika ini dia sendiri tak reti hormat pada orang lain.

Hanya semata - mata Si Hadi Awang tu luahkan pandangan dia terhadap isu Pilihan Raya PBT boleh membuatkan Si Tipah Koyak tu mroyan tak tentu arah macam orang hilang akal?

Mana perginya dasar Hak Kebebasan Bersuara yang dilaung - laungkan selama hari ini? Kenapa perkara tu tidak diaplikasikan terhadap orang lain sedangkan Si Hadi Awang tu Presiden parti dalam Pakatan?

Adakah slogan Hak Kebebasan Bersuara tu hanya boleh digunakan oleh 'Orang - Orang Tertentu' sahaja dan menjadi hak mutlak mereka semata - mata? Orang lain tak boleh guna ke?

Itu membuktikan bahawa pemimpin Pakatan Haramjadah seperti Si Tipah Koyak tu mengamalkan Politik berat sebelah. Semuanya hanya untuk menjaga kepentingan Politik Peribadi masing - masing.

Apa yang pasti, orang macam Si Tipah Koyak tu memang TAK LAYAK untuk dijadikan pemimpin. Inikan pulak dia nak anggap diri dia sebagai 'Abang Besar' dalam Pakatan dan boleh desak orang sesuka hati.

Kalau dia anggap dia seorang pemimpin yang Profesional dan ada Integriti, jangan la dia mudah sangat meroyan tak tentu arah setiap kali PAS keluarkan kenyataan. Jangan bila orang anggap dia jenis mudah melatah, dia hilang akal pulak!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping