Selasa, Januari 27, 2015

Alahai!!! Kesian pulak bila tengok Macai - Macai upahan Si Husam Kambing ni kena balun dalam media sosial. Terang - terang pulak kena batang hidung Si Husam Kambing dibuatnya.

Kononnya diorang ni nak membela nasib Si Husam Kambing tu yang dilihat cacat mengamalkan taktik Politik Sempit demi untuk menjaga kepentingan Politik Peribadi dirinya sendiri.

Tinggal lagi, apa yang lebih memalukan ialah apabila taktik sedemikian bukan diaplikasikan untuk menyerang pihak luar. Sebaliknya dituju kepada pemimpin - pemimpin dalam parti itu sendiri.

Kononnya diorang ni nak mempertahankan Si Husam Kambing tu dengan mempergunakan nama Tuan Guru Nik Aziz sebagai perisai. Tapi apakan daya. Cara dan kaedah jijik yang dilakukan tidak berjaya.

Malangnya, dakwaan yang dibuat mudah dijawab oleh orang yang ditujukan kritikan tersebut dengan membuat dakwaan kononnya cara perang psikologi sedemikian sudah basi dan ketinggalan zaman.

Malah tidak cukup setakat itu sahaja. Orang yang diorang cuba nak aibkan tu juga turut mendakwa Politik Sempit yang cuba dijaja oleh puak - puak Husam Kambing tu selama hari ini jumud.
Inilah masalahnya bila ada anak - anak buah yang dungu buat kerja. Konon nak tunjuk diri diorang ni Hero. Tapi penyudahnya nama baik pemimpin sendiri pulak yang terjejas dek kerana keBODOHan mereka.

Soalnya, untuk apa diorang beria - ia nak mempertahankan Si Husam Kambing tu sedangkan tindakan yang dilakukan sebelum ini jelas bertentangan dengan tuntutan Islam?

Selama mana puak - puak jumud yang dipimpin oleh orang seperti Si Husam Kambing tu masih nak terus dengan agenda Politik Sempit yang hanya akan merugikan umat Islam di Malaysia ni?

Kalau setakat nak mempertahankan pemimpin - pemimpin yang hanya sekadar memperjuangkan Politik demi kepentingan diri sendiri, baik tak payah!!! Buat mengabihkan masa je nak membela orang macam Si Husam Kambing tu!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping