Khamis, Januari 29, 2015

Apa la gunanya nak disalahkan Si Tokong DAPigs yang sombong dan angkuh tu? Untuk apa nak diperlekehkan seorang manusia yang memang jenis tak sedar diri tu secara terbuka dalam media?

Apa faedah nak dimaki hamun seorang yang suka mendabik dada mengaku diri dia lebih maksum dari orang lain sedangkan itu bukan realiti yang sebenarnya? Kan itu hanya perbuatan yang sia - sia?

Apa yang jelas, Si Tokong DAPigs tu tak peduli pun dengan apa yang diperkatakan mengenai diri dia didalam laman media. Dia tak kisah pun kalau dia dikutuk secara terang - terangan sedemikian rupa.

Tapi apa yang kita pelik ialah kenapa Si Tokong DAPigs tu tak ambik tindakan seperti mana biasa dilakukan sebelum ini? Kenapa dia tak saman je Hadi Awang dan Si Mustafa Ali tu dimahkamah?

Jika dia boleh buat dakwaan kononnya Si Hadi Awang dan Si Mustafa Ali tu berbohong, kenapa dia tak heret mereka ke muka pengadilan serta mengambil tindakan undang - undang?

Perkara itu yang membuatkan kita rasa pelik sedangkan selama hari ini Si Tokong DAPigs tu tak pernah pulak buat kenyataan seumpama itu melalui media. Sebaliknya dia terus ambik tindakan je.

Kalau bab Si Tokong DAPigs tu didakwa Celupar dan Pembohong seperti mana yang didakwa oleh Si Mustafa Ali tu sebelum ini, ianya bukan satu perkara baru yang memeranjatkan semua orang.

Sebaliknya, perkara tu dah menjadi satu rahsia yang diketahui umum. Si Tokong tu bukan sahaja Celupar mulutnya dan kuat Menipu. Malah dia juga seorang yang Sombong dan Bongkak.

Jadi, buat apa lagi puak - puak PAS tu masih lagi nak menjalinkan hubungan kerjasama dengan manusia yang suka berbohong seperti Si Tokong DAPigs tu? Yang diorang terdesak sangat nak berkawan dengan manusia MUNAFIK macam tu siapa suruh!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Mus mus ..cerita tebar seluar kau nanti dap gali balik baru kau tahu .Cakap org celupar. Kau tu lagi munafik.

    BalasPadam
  2. nak saman apa?kalau semua sekadar lakonan...tak kan itu pun kau tak blh fikir semut hitam...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping