Khamis, Januari 29, 2015

Selepas meneliti dengan lebih mendalam soalan yang diajukan oleh seorang sahabat, memang ada benarnya juga persoalan yang dibangkitkan berhubung status Si Presiden PASMa-Cai ni.

Setelah berhari - hari Pertubuhan NGO yang dianggap 'Haram' oleh kepimpinan PAS tu sejak kebelakangan ini, memang perkara itu cukup ketara bagi mereka yang duduk dalam PAS sendiri.

Jika sebelum ini, Si Phahrolrazi tu mendakwa pertubuhan NGO yang dipimpin olehnya mempunyai keahlian dari pelbagai parti Politik yang mempunyai satu tujuan, Kekal Dalam Pakatan.

Malah ideologi mereka juga adalah untuk mendesak sedaya upaya mungkin agar Si Hadi Awang disingkirkan dari jawatan Presiden PAS serta melakukan kacau bilau secara dalaman.

Setakat ini, hanya itu sahaja motif dan tujuan utama penubuhan NGO 'Haram' itu sebenarnya. Tapi masih ada beberapa lagi persoalan yang memang wajar dijelaskan kepada umum.

Adakah benar keahlian PASMa-Cai itu mendapat sambutan dari kalangan ahli - ahli PAS diperingkat bawahan seperti mana yang digembar - gemburkan oleh Si Phahrolrazi tu sebelum ini?

Berapa ramai keahlian yang dia ada dari kalangan penyokong serta ahli - ahli PAS sebenarnya? Selain dia, siapa lagi pemimpin lain dari kalangan puak - puak PAS tu yang jadi ahli?

Kenapa takde pemimpin lain dalam PAS yang bangkit mempertahankan PASMa-Cai tu sejak dikecam secara terbuka oleh Presiden PAS serta pemimpin lain dalam PAS yang anggap mereka sebagai Pengkhianat?

Maka itu sebabnya persoalan dari sahabat tadi memang wajar diaju dan dibangkitkan. Jika benar Si Phahrolrazi tu ada penyokong, sudah pasti mereka juga akan mempertahankan dia.

Takkan pulak ahli - ahli PASMa-Cai yang lain hanya sekadar mampu untuk berpeluk tubuh dan membiarkan Si Phahrolrazi tu seorang diri dianggap sebagai Pengkhianat kepad parti.

Kalau dia berada dalam kelompok yang benar, maka adalah penting bagi Si Phahrolrazi tu menjelaskan persoalan - persoalan tersebut secara terbuka. Jangan nanti orang kata dia angau sorang diri sebab Gila nak kejar jawatan dalam parti pulak!!! - seterusnya...
Categories: ,

3 ulasan:

  1. Kekal dalam Pakatan ke...

    Keldai Dalam Pakatan?

    BalasPadam
  2. dlm al quran pun ada sebut...keldai kalau berbunyi...buruk.

    BalasPadam
  3. Itu saja ke kepandaian Bahlol Razi. Macam Bahlol. Bingai punya ularmak.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping