Ahad, Februari 08, 2015

Itu persoalan yang menerjah diminda tatkala membaca komentar yang diluahkan oleh Si Pak Janggut ni semalam. Dia ni jadi ahli parti mana sebenarnya? Adakah dia sebahagian dari Pakatan?

Kenapa pulak Si Pak Janggut ni nak sibuk - sibuk keluarkan kenyataan dan padangan yang sememangnya tak diperlukan serta bersikap biadap menghina Presiden PAS sedemikian rupa?

Kalau nak kata Si Pak Janggut ni mewakili mana - mana parti dikalangan puak - puak Pakatan Haramjadah tu tak pe la jugak. Ini tidak. Bila ditanya, dia kata dia tak mewakili mana - mana parti Politik.

Kononnya Si Pak Janggut ni nak diri dia dilihat 'Neutral' dan tidak bersikap 'Bias' kepada mana - mana pihak. Tapi yang dia pergi sibuk jaga tepi kain orang ni pasal apa? Dah tak de kerja lain ke?

Takkan la dah benak sangat kepala otak dia nak buat puisi sampai terpaksa cari Populariti Murahan dengan mengambil tindakan untuk mencampuri urusan orang lain? Nak kata nyanyuk kang, dia marah pulak.

Sekiranya dia tidak menjadi ahli kepada mana - mana parti dikalangan puak - puak Pakatan Haramjadah tu, apa yang memberikan dia hak untuk menghina Si Hadi Awang tu secara terbuka?

Adakah Si Pak Janggut tu tau apa sebenarnya yang sedang berlaku pada ketika ini? Adakah dia ambik peduli atau pun tidak tentang dasar yang diperjuangkan oleh PAS selama hari ini?

Jika benar Si Pak Janggut tu nak dilihat sebagai seorang individu yang tidak 'bias' kepada mana - mana pihak, kenapa kenyataan yang dibuat dilihat berat kepada puak - puak DAPigs dan PKR?

Tapi hakikatnya kita kesian tengok Si Pak Janggut ni. Orang tua macam dia pun masih lagi sanggup dipergunakan sebagai 'Alat Propaganda' orang lain yang lebih mengutamakan kepentingan Politik Peribadi mereka sendiri!!! Bukannya mendatangkan faedah pun!!!
Categories:

4 ulasan:

  1. Yg kita nampak dia ni seorang yg tidak dapat menguruskan diri sendiri.

    BalasPadam
  2. pak janggut nyanyuk ni di bela oleh dap/pkr....cari makan punye pasal....

    BalasPadam
  3. Kitaro malaysia ni hehehe

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping