Ahad, Februari 08, 2015

Seperti yang sudah kita nyatakan sebelum ini, sama ada Si Hadi Awang tu hadir atau pun tidak dalam mesyuarat Majlis Pimpinan Pakatan hari ini tidak akan membawa sebarang perbezaan.


Hakikatnya, perbalahan diantara puak - puak PAS dan DAPigs tu tetap juga akan berlarutan kerana tidak ada kata sepakat yang dicapai mengenai isu yang dibangkitkan oleh kedua - dia belah pihak.

Dilaman media sosial, rakyat mempersoalkan kenapa Si Hadi Awang tu lari dari turut serta menghadiri sidang media selepas mesyuarat tersebut diadakan hari ini. Kenapa dia bertindak sedemikian?

Apa perlunya untuk kita huraikan dengan panjang lebar kenapa Presiden PAS tu mengambil tindakan seperti itu sedangkan kita sendiri tahu sebab musababnya secara terang - terangan?

Kita sendiri sedar bahawa tindakan yang dilakukan oleh Si Hadi Awang tu membuktikan bahawa masih wujud rasa 'Kurang Senang' dalam jiwa Presiden PAS terhadap apa yang dilakukan hari ini.

Perkara itu kita dapat lihat dengan jelas. Tinggal lagi, dikalangan puak - puak yang enggan menerima KEBENARAN ini memang pahit untuk mereka telan. Maka keluar la alasan yang bukan - bukan.

Jika dilihat dari satu sudut, kenyataan Si Ketua Penipu tu sewaktu sidang media tadi pun sudah membuktikan bahawa isu perbalahan yang melanda PAS dan DAPigs pada ketika ini GAGAL untuk diselesaikan.

Sebaliknya, Si Ketua Penipu tu hanya memberikan alasan basi untuk menutup kemaluan demi menyedapkan hati Pencacai - Pencacai Pakatan Haramjadah tu diluar bilik mesyuarat semata - mata.

Kata dia, mesyuarat MPP hari ini berpuas hati terhadap komitmen yang diberikan oleh semua pihak dan mereka masih lagi menghargai perbezaan pendapat dikalangan mereka sendiri.
"Majlis Pimpinan PR ketiga-tiga parti dalam PR mengesahkan komitmen perjuangan PR seperti mana yang dipersetujui agenda PR. 

"PR akan terus meraikan perbezaan pendapat mesyuarat bersetuju akan mengadakan mesyuarat khas menyentuh isu hukum hudud dan pilihan raya PBT," katanya.
Soalnya, adakah cara itu dapat menyelesaikan masalah yang dihadapi pada ketika ini? Adakah dengan cara itu sahaja boleh meredakan persoalan diantara DAPigs dan PAS terhadap dasar perjuangan masing - masing?

Dalam erti kata lainnya, mesyuarat MPP yang diadakan hari ini hanya sekadar satu mesyuarat 'Kosong' dan tidak memberi sebarang makna kepada mana - mana pihak. Setakat mengabihkan masa je.

Tapi disebabkan Si Ketua Penipu tu terdesak sangat nak dapatkan sokongan dan simpati dari semua pihak, maka terpaksa la yang lain - lain tu turut serta. Padahal dalam hati masing - masing hanya membungkam dendam terhadap sesama sendiri!!!
Categories: , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping