Isnin, Februari 09, 2015

Memang benar apa yang diperkatakan oleh Si Ketua Penipu tu kali ini. Kemungkinan Pakatan mampu untuk menawan Putrajaya setelah dia dipenjarakan kelak boleh direalisasikan.

Seandainya kita kata yang Si Ketua Penipu tu masih lagi hidup dengan 'Sindrom Penafian' kronik yang dialami sebelum ini, maka kita perlu fikirkannya semula. Kenyataan Si Ketua Penipu tu ada benarnya.

Dia kata, tindakan memenjarakan dia diatas tuduhan melakukan jenayah liwat terhadap Bekas Pembantu Perbiadinya, Si Mohd Saiful tu tidak akan mengubah keadaan semasa pada ketika ini.

Si Ketua Penipu tu tegaskan, usaha untuk menyumbat dia ke dalam penjara tidak akan mengubah keadaan ekonomi semasa. Ianya juga tidak akan mengubah indeks rasuah didalam Negara.
“Kita ada isu dengan kaum, agama dan ekonomi. Jangan belanja jutaan ringgit untuk cuba meletakkan saya di penjara,” katanya.
Kalau dilihat dari satu sudut, memang benar apa yang diperkatakan oleh Si Ketua Penipu tu. Tindakan untuk menyumbat dia ke dalam penjara sudah tentu tidak akan mengubah semua yang diperkatakan.

Maka sebab itu kita setuju dengan kenyataan yang ditegaskan, puak - puak Pakatan tu mampu untuk menawan Putrajaya jika dia dipenjarakan sekali pun. Tapi, itu pun tanpa kehadiran dia.

Realitinya, puak - puak Pakatan Haramjadah tu sebelum ini hanya boleh berbangga dengan kemenangan undi Popular hasil ciptaan Si Ketua Penipu tu sewaktu Pilihan Raya Umum yang lalu.

Kemenangan itu adalah hasil daripada cerita bohong Si Ketua Penipu tu mengenai kewujudan 40ribu orang Bangla serta pelbagai lagi tipu helah yang dilakukannya untuk mengelirukan rakyat.

Hakikatnya, puak - puak Pakatan Haramjadah tu GAGAL dek kerana mereka terpaksa menjawab isu salahlaku moral yang melibatnya diri Si Ketua Penipu tu sebelum ini. Jika tidak, sudah pasti mereka boleh jejak kaki di Putrajaya.

Maka tidak mustahil jika selepas ini mereka mampu untuk menawan Putrajaya kerana tidak perlu lagi bersilat dengan isu salahlaku moral Si Ketua Penipu tu. Mereka boleh menumpukan kepada isu lain.

Tapi malangnya, hubungan diantara puak - puak Pakatan Haramjadah tu sendiri sudah kian retak dek kerana ke-BODOH-an Si Ketua Penipu tu menjadi pemimpin utama mereka. Dan perkara itu dilihat bakal berlarutan. 

Masing - masing masih lagi terperangkap dalam agenda Politik Peribadi sendiri. Jadi, jangan mimpi la diorang nak jejak kaki ke Putrajaya kalau mereka masih berbalah tak tentu arah. Kalau diorang berjaya jugak, alamat jahanam la Negara dibuatnya!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Anu-ar ini selagi batang anu dia boleh keras selagi tu la , dia haru biru , kalau batang anu tak ada penetrating pecaya la cakap sya, dia akan melukut lemah macam beruk dah nazak nak mampus , sebab kekuatan ilmu dia di situ....ooooo nujum pak belalang tahu cerita ni

    BalasPadam
  2. kaum,agama dan ekonomi kasi haru biru

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping