Selasa, Februari 03, 2015

Wah!!! Bukan main lagi Si Mahfuz Bean ni ye. Dah tak sabar - sabar sangat nampak gayanya dia nak menggantikan tempat Si Ketua Penipu tu dalam Pakatan Haramjadah tu ye.

Sibuk pulak dia nak desak agar mesyuarat Majlis Pimpinan Pakatan Haramjadah tu membincang soal kedudukan Si Ketua Penipu tu selepas dihumban masuk ke dalam penjara.

Walhal, Si Ketua Penipu tu sendiri sebelum ni yakin sangat yang dia akan dibebaskan dari sebarang tuduhan meliwat Bekas Pembantu Peribadi dia. Tapi lain pulak anggapan Si Mahfuz Bean ni.

Kata Si Mahfuz Bean ni, Pakatan Haramjadah tu perlu sepakat membawa isu tersebut ke meja perundingan untuk membincangkan kemungkinan sekiranya Si Ketua Penipu tu dipenjarakan.

Ketua Penerangan PAS itu juga kata, pendirian tersebut perlu ditentukan oleh Pakatan Haramjadah tu termasuk membincangkan soal kedudukan Ketua Pembangkang di Parlimen kelak.
"Kita kena balik kepada meja rundingan di bawah PR. PAS pula harus akur dengan sebarang keputusan itu.


"Lagipun kita tidak ada jumlah yang cukup untuk melayakkan ahli Parlimen kita dilantik sebagai ketua pembangkang," kata Mahfuz.
Huh! Orang lain tengah sibuk nak selesaikan konflik yang semakin hangat melanda diantara puak - puak DAPigs dan PAS, datang Si Mahfuz Bean ni pulak sibuk nak bercerita pasal jawatan.

Jika puak - puak Pakatan tu bawa isu tersebut tu dalam mesyuarat sekali pun, jangan harap la dia dapat jawatan tu. Dah tentu - tentu diorang akan lantik dari kalangan puak - puak PKR jugak.

Sebelum ni pun, dah ramai yang bagi kias - kias nak Si Azmin tu menggantikan Si Ketua Penipu tu sebagai Ketua Pembangkang. Nak pulak bila Si Azmin tu memang Gila nak merebut jawatan tu.

Jadi, tak payah la Si Mahfuz Bean tu sibuk sangat nak membincangkan soal siapa bakal pengganti Si Ketua Penipu tu di Parlimen kelak. Yang nyata dan pasti, jawatan tersebut tetap tidak akan diberikan kepada dia yang setakat 'LULUS SRP' tu!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping