Jumaat, Februari 27, 2015

Itu satu fakta yang memang tidak perlu dipertikaikan oleh sesiapa pun termasuk keluarga Si Ketua Penipu tu sendiri. Fakta dan kenyataan itu perlu diterima oleh mereka dengan hati yang terbuka.

Ini bukan soal sama ada Si Ketua Penipu tu menjadi Tahanan Politik atau berlakunya 'Political Injustice' seperti yang telah dilaung - laungkan oleh puak - puak Pakatan Haramjadah tu.

Jauh sekali kes terhadap Si Ketua Penipu tu ada kaitan dengan Kerajaan atau pun dengan rakyat. Tak wujud pun isu berhubung dengan 'Kezaliman' dan 'Penganiyaan' terhadap mana - mana pihak.

Tapi sebaliknya, ianya kes peribadi diantara Si Ketua Penipu tu yang telah didapati bersalah kerana telah meliwat bekas pembantu khasnya sendiri. Siapa yang suruh dia buat kerja haramjadah tu?

Jika benar dia sayang pada keluarganya, dia sayang kepada imej dan maruah diri dia sendiri, kenapa dia buat kerja terkutuk tu? Kenapa pada ketika itu dia tidak memikirkan semua ini?

Bukti dan fakta yang dibentangkan dimahkamah sudah mencukupi. Ruang untuk Si Ketua Penipu tu membuktikan dirinya tidak bersalah juga sudah diberikan sepanjang perbicaraan kes.

Tinggal lagi, dia yang enggan mengambil tindakan yang betul untuk menjustifikasikan tindakannya sendiri. Dia yang enggan menyerahkan sampel DNAnya untuk dibuat rujukan silang.

Malah ruang untuk membela diri serta menafikan tuduhan terhadap kes tersebut juga tidak digunakan oleh Si Ketua Penipu tu sendiri. Sebaliknya, dia hanya memberikan 'Ceramah Politik' dari kandang tertuduh.

Jadi, kenapa pulak dia nak seret rakyat dalam kes peribadinya? Kenapa perlu untuk dia nak mengheret rakyat ke jalan raya bagi membela ke-GAGAL-an dia mengawal nafsu serakahnya sendiri?

Sekarang peguam sendiri telah menyatakan bahawa tindakan keluarga Si Ketua Penipu tu memfailkan permohonan pengampunan DiRaja kerana dia didapati bersalah melakukan jenayah seks tersebut.
"Ia menunjukkan Anwar menerima keputusan yang telah diberikan oleh Mahkamah Persekutuan dan apabila meminta pengampunan, ia membawa maksud dia telah mengaku. 


"Permohonan pengampunan itu bukannya untuk menafikan hukuman yang telah dijatuhkan. Sekarang adalah proses mohon belas ihsan bagi pesalah yang dijatuhihukuman," jelasnya ketika dihubungi Bernama pada Khamis. 
Maka kesimpulannya, Si Ketua Penipu tu perlu menanggung kesilapan yang telah dilakukannya. Dia yang perlu memikul tanggungjawab itu sendiri. Dan apa yang pasti, ianya tidak ada sebarang kaitan lansung dengan rakyat mahu pun isu Politik!!!
Categories: ,

3 ulasan:

  1. Federal court kata dia peliwat, court of appeal kata dia peliwat, high court tak kata dia tak liwat, mendiang karpal kata dia peliwat, mat sabu panggil dia aljuburi, lawyers dia ngaku dia liwat suka sama suka, kawan2 dia kata dia peliwat. So apa lagi? Hanya yg berkepentingan saja tak ngaku. Forget about him, he's a goner. Move on .......

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping