Khamis, Februari 26, 2015

Aik? Kenapa pulak anak sulung kepada Si Ketua Penipu tu dah alihkan perhatian dia kepada pihak Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) pulak ni? Kenapa dia tak teruskan kempen untuk Papa dia?

Adakah Si Nurul Izzah tu dah mula membelakangkan kepentingan Papa dia dan cuba nak mengalih perhatian terhadap SPR dalam isu berkaitan dengan persempadanan semula di Sarawak?

Takkan la Si Ahli Parlimen Lembah Pantai yang menang Pilihan Raya Umum dengan menggunakan taktik menabur fitnah terhadap calon Barisan Nasional tu dah mula habis modal.

Dah takde tuduhan fitnah ke yang nak dia lemparkan terhadap pihak Kerajaan berhubung isu pemenjaraan Papa dia kerana didapati bersalah kerana meliwat bekas pembantu peribadinya tu?

Sekarang tumpuan Si Nurul Izzah tu mula beralih ke Sarawak pula dengan mendakwa kononnya SPR ni sebagai komponen ke 14 dalam Barisan Nasional kerana melanggar prosedur.

Kata Si Nurul Izzah tu, tindakan SPR yang tetap mahu melaksanakan cadangan persempadanan semula di Sarawak tidak sah kerana masih menunggu keputusan semakan kehakiman.
“Saya mengecam tindakan SPR yang masih ingin meneruskan proses inkuiri awam untuk persempadanan semula (pilihan raya) negeri Sarawak. Sewajibnya SPR menunggu keputusan semakan kehakiman ke atas cadangan persempadanan semula oleh SPR sebelum ini,” dakwanya.
Persoalnya, kenapa pulak puak - puak PKR beria - ia sangat nak membantah cadangan persempadanan semula tu sehingga terpaksa memfailkan semakan kehakiman terhadap SPR?

Bukan ke dengan persempadanan semula itu nanti akan memberikan lebih banyak ruang untuk puak - puak Pakatan Haramjadah tu bertanding? Adakah itu bukan satu kelebihan buat mereka?

Bahkan, persempadanan semula itu juga turut akan memberikan peluang untuk Si Nurul Izzah tu menggunakan taktik yang sama digunakan sewaktu PRU yang lalu untuk mencapai kemenangan.

Orang bagi dia lebih banyak peluang untuk menabur fitnah pun dia tak nak? Itu pun dia beria - ia sangat nak buat bantahan serta memfailkan semakan kehakiman terhadap pihak SPR?

Takkan pulak puak - puak PKR tu TAKUT nak menghadapi Pilihan Raya Negeri Sarawak sehingga membuatkan mereka bertindak sedemikian? Orang tak bertanding satu kerusi diorang bising. Nak bagi diorang lebih banyak kerusi pun melalak jugak!!!
Categories:

3 ulasan:

  1. DIA DAH PENING..TEMPAT DIA SENDIRI PUN TAK BERJAGA.. SEBOK NAK JAGA TEMPAT ORANG..

    BalasPadam
  2. wei lijah kulum.....apa jasa yang ko buat kat lembah pantai.....

    BalasPadam
  3. Lubang jalan kat.rumah dia takada yg nak tampal.. Sibuk lubang orang..bak kata bocee

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping