Ahad, April 19, 2015

Wah!!! Dengar kata puak - puak PKR tu sekarang ni dah berjaya mengurangkan senarai nama calon kepada dua orang. Tapi, nampak gayanya diorang masih lagi takut nak buat pengumuman.

Jadi, tak heran la kalau dua nama tu saja yang dipersetujui oleh puak - puak PKR tu. Kalau ada nama lain pun, sudah pasti dia ada kaitan dengan puak - puak penyokong tegar Si Ketua Penipu tu sendiri. Bukan orang lain.

Jika sebelum ini, ada segelintir pemimpin - pemimpin PKR sendiri yang tidak menyokong sekiranya mereka mencalonkan kaum keluarga Si Ketua Penipu tu sebagai calon di Permatang Pauh.

Mereka yang membantah pencalonan diantara Wan Azizah atau pun Nurul Nuha tu jelas mahu menjauhkan diri dari Politik Longkang yang menjadi tunjang kepada perjuangan parti itu selama ini.

Maka, kesempatan itu dipergunakan oleh penyokong - penyokong kartel Azmin Ali untuk membuat pencalonan nama wakil mereka dalam Pilihan Raya Kecil Permatang Pauh tu kali ini.

Namun hakikatnya, sudah pasti usaha puak - puak penyokong Si Azmin Ali tu tidak akan membuat bantahan tu secara terang - terangan. Bila didepan, diorang ni pijak Semut pun tak mati.

Tapi dibelakang, macam - macam agenda yang direncanakan bagi menggagalkan usaha keluarga Si Ketua Penipu tu untuk mengekalkan legasi kaum keluarga dia di Permatang Pauh.

Natijahnya, andai kata Si Wan Azizah atau Si Nurul Nuha tu tak bertanding, maka selepas ini ianya akan membawa kehancuran kepada dinasti Si Ketua Penipu tu didalam PKR. Malah, Si Nurul Izzah pun takkan mampu bertahan.

Perlu kita ingatkan bahawa Si Nurul Izzah tu mampu untuk kekalkan kedudukan dia di Lembah Pantai pun bukan atas dasar kredibiliti dan kemampuan yang dia sendiri miliki selama ini.

Sebaliknya, Si Nurul Izzah tu sendiri hanya sekadar bersandar kepada nama bapak dia yang kuat menipu tu selain menggunakan taktik kotor untuk menabur fitnah terhadap calon Barisan Nasional.

Jadi, adakah Si Wan Azizah tu sanggup untuk menghapuskan legasi dan dinasti Si Ketua Penipu tu untuk tidak bertanding di Permatang Pauh? Adakah dia sanggup dipinggirkan selepas ini dari arus Politik semasa?

Mengenal perangai Haramjadah puak - puak PKR tu, sudah pasti Si Wan Azizah tu  masih belum bersedia untuk hilang dari pentas Politik Malaysia. Dia masih lagi mendahagakan populariti murahan untuk meneruskan gaya hidup dia yang mewah selama hari ini!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Entah lerrr ... apa nak jadi. Nak mewakili rakyat ke atau mewakili keluarga!!!!

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping