Sabtu, April 18, 2015

Alahai Kak Wan!!! Tolong la bagi alasan cerdik sikit. Jangan la ingat rakyat di Malaysia ni semuanya BODOH belaka. Dia ingat rakyat Malaysia ni sama macam Macai Pakatan Haramjadah tu ke?

Tolong la! Cuba la dia bukak mata dia luas - luas. Takkan dia tak baca kenyataan yang dikeluarkan oleh Ketua Pemuda PAS Pulau Pinang sebelum ini? Takkan itu pun dia masih nak nafikan jugak?

Jika sebelum ini, Ketua Pemuda PAS Pulau Pinang tu, nampak jelas yang dia sendiri pun tak puas hati terhadap kebiadapan puak - puak PKR tu terhadap kepimpinan tertinggi parti tersebut.

Malah, Si Ketua Pemuda PAS tu juga turut memberikan kata dua kepada PKR agar membuat permohonan maaf secara terbuka sebelum nak mengharapkan bantuan daripada PAS dalam PRK di Permatang Pauh.


Tapi, nampak gayanya Si Wan Azizah tu masih jugak cuba nak menafikan dakwaan tersebut dan cuba nak MENIPU rakyat secara terang - terangan. Dia masih jugak nak tutup kemaluan dia yang dah terlondeh.

Sambil menafikan dakwaan berlakunya 'Protes Senyap' oleh PAS dalam Pilihan Raya Kecil di Permatang Pauh, Si Wan Azizah tu kata rakan sekutu PKR tu tetap memberikan sokongan penuh.

Malah, Si Wan Azizah tu tetap juga percaya bahawa puak - puak PAS tu tetap bersedia untuk membantu jentera PKR walaupun siapa sahaja yang akan dicalonkan oleh parti tu tak lama lagi.
"Saya baru sahaja berjumpa dengan Yang Dipertua PAS Permatang Pauh (Omar Hasan) dan beliau kata tidak (seperti itu), kami bersama anda dan beliau akan memberi dan bekerjasama untuk memastikan kemenangan calon PKR," katanya kepada pemberita ketika ditemui.
Heh! Nampak sangat la yang Si Wan Azizah ni lemah otak. Patut la dia mudah sangat kena tipu dengan Si Azmin Ali ni sampai tahap berputih mata nak jadi Menteri Besar Selangor sebelum ini.

Walaupun PAS tu dah tampil dengan kenyataan terbuka sebelum ini pun Si Wan Azizah tu masih jugak nak menafikannya. Pun dia masih jugak nak mem-BONGGOK-kan diri dia sendiri.

Kalau dah namanya Protes Senyap tu, takkan pulak PAS nak cakap depan - depan. Dah tentu - tentu diorang akan buat diam - diam. Kalau PAS cakap terang - terang, tidak la ianya dinamakan 'Protes Senyap'.

Sama jugak la macam Si Azmin tu buat sebelum ini. Diam - diam je dia melobikan diri sendiri untuk merebut jawatan Menteri Besar Selangor tu. Penyudahnya, Si Wan Azizah tu jugak yang melopong. Takkan itu pun Si Wan Azizah tu masih tak sedar jugak kot!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping