Sabtu, April 18, 2015

Dengar cerita, malam tadi katanya PAS Pusat telah mengadakan satu Majlis Pelancaran Jentera Pilihan Raya Kecil bagi Parlimen Rompin di dataran gugusan Felda Keratong 4, Rompin.

Tapi, dari apa yang dilaporkan, sesi majlis pelancaran tu ternyata HAMBAR dan tidak mendapat sambutan kerana jumlah kehadiran dikalangan puak - puak PAS tu sendiri pun tidak begitu membanggakan.

Orang yang datang pun boleh kita anggar tak sampai pun 200 orang. Itu pun ramai jentera - jentera dari luar yang datang ke kawasan tersebut. Yang datang dari kawasan Felda tu sendiri semuanya dah tua - tua belaka.

Namun, apa yang lebih mengecewakan ialah kehadiran dari kalangan pemimpin - pemimpin PAS Pusat sendiri. Yang hadir hanya Si Nasaruddin Tantawi je sorang. Yang lain semua pemimpin tempatan.
Malah yang lebih menyedihkan ialah apabila TAKDE SORANG pun pemimpin - pemimpin dari kalangan rakan sekutu PAS dalam Pakatan Haramjadah tu yang turut serta hadir dimajlis tersebut.

Nampak gayanya, macam seolah - olah mereka memboikot Majlis Pelancaran tersebut sekali gus membuktikan bahawa hubungan dikalangan puak - puak Pakatan Haramjadah tu sudah semakin kritikal.

Kalau di Permatang Pauh tahan lagi. Setidak - tidaknya, ada jugak wakil dari PAS dan DAPigs yang turut serta. Tapi di Rompin, pemimpin - pemimpin tertinggi PAS sendiri pun tak datang.

Itu menunjukkan yang puak - puak PAS ni sebenarnya tak serius untuk bertanding. Setakat nak melepaskan batuk ditangga. Hasrat mereka sebelum ini sebenarnya hanya sekadar nak mengabihkan masa dan tenaga je!!! Bukannya diorang nak bertanding untuk menjaga kebajikan rakyat!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping