Rabu, Mei 20, 2015

Heh! Nampak gayanya, impian dan cita - cita Si Wan Azizah tu untuk menunjukkan yang dia mempunyai kuasa besar didalam Parlimen akhirnya telah membuatkan dia hilang kemaluan dirinya sendiri.

Jika sebelum ini, cadangan Si Wan Azizah tu nak menubuhkan Kabinet Bayangan tidak mendapat sokongan dari kalangan puak - puak PAS. malah DAPigs sendiri menyifatkan cadangan tersebut tidak relevan.

Kata DAPigs, cadangan yang dibuat oleh Si Wan Azizah tu pada ketika ini tidak diperlukan kerana hubungan diantara puak - puak Pakatan Haramjadah tu sendiri masih lagi berantakan.

Nak pulak bagi Si Lim Guan Eng yang tak sudah - sudah mempunyai masalah dengan Presiden PAS, Hadi Awang yang dituduh sering kali membuat keputusan tanpa berunding dengan mereka.

Menyedari hakikat itu membuatkan Si Hadi Awang tu sendiri pun tak berselera nak pegang sebarang jawatan yang diberikan kepadanya dalam Kabinet Bayangan yang nak diwujudkan oleh Si Wan Azizah tu kelak.

Kata Si Hadi Awang, sekiranya nama dia takde dalam senarai Kabinet Bayangan yang dicadangkan oleh Si Wan Azizah tu pun dia tak kisah sebab itu bukan agenda utama bagi PAS.

Maka sudah terbukti bahawa cadangan yang dibuat oleh Si Wan Azizah tu sebelum ini sudah ditolakmentah - mentah oleh kedua - dua pihak rakan sekutu PKR tu sebelum ianya sempat dibentangkan.

Mungkin disebabkan Si Wan Azizah tu menyedari yang kemaluan dia sudah didedahkan oleh PAS dan juga DAPigs membuatkan dia mengubah kenyataan yang telah dilakukan sebelum ini.

Seperti biasa, Si Wan Azizah tu kata dia bukannya nak mencadangkan 'Kabinet Bayang'. Tapi sebaliknya, Si Wan Azizah tu kata dia cuma nak menubuhkan 'Jawatankuasa Parlimen'.

Hah! Nampak tak yang Si Wan Azizah tu cuba nak mengelirukan rakyat apabila kenyataan dia sendiri telah memalukan dia secara terang - terangan? Sekarang, mula la dia nak tutup kemaluan dia.

Itu membuktikan yang SI Wan Azizah tu sendiri tidak kukuh pendirian dan kewujudan dia tidak diakui secara menyeluruh oleh puak - puak Pakatan Haramjadah tu. Maka, ianya juga turut membuktika bahawa Si Wan Azizah tu hanya bertaraf Macai je dalam Pakatan Haramjadah tu!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Arahan dari SG buloh..

    BalasPadam
  2. BN dah boleh bayar con-sultant british siapkan senarai kabinet bayangan mereka utk PRU 14 ...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping