Selasa, Mei 26, 2015

Huh! Macam hebat sangat Pahang ni sehingga sanggup orang lain perlakukan mereka sedemikian rupa. Padahal, diorang bukannya kuat mana sangat pun. Itu pun orang nak gerun sangat ke?

Kalau dah tau takut nak bertemu dengan Pahang, buat apa bagi Pahang main dalam AFC? Baik jangan bagi lansung. Ini tidak, macam - macam cara pulak diorang buat nak halang Pahang dari terus mara.

Kalau sebelum ini, rumah Kapten Pasukan dijadikan sasaran. Kali ini, kes pemain - pemain import pulak tak dibenarkan masuk ke Negara Indonesia atas alasan KONONnya sebab takde Visa. 
Kuantan - Pasukan Pahang yang dijadualkan menentang wakil Indonesia, Persipura Jayapura pada aksi pusingan kedua Piala AFC di negara itu Selasa ini mengambil keputusan kembali ke tanah air selepas empat pemain importnya tidak diberikan visa.

Empat pemain import Pahang adalah Dickson Nwakaeme, Matias Conti, Zesh Rehman dan Damien Stewart.

Pasukan itu tiba di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA), Sepang, kira-kira 10 pagi tadi. Perkara itu disahkan Setiausaha Kehormat Persatuan Bola Sepak Negeri Pahang (PBNP), Fuzeimi Ibrahim.

Fuzeimi berkata, Persatuan Bola Sepak Seluruh Indonesia (PSSI) gagal menyelesaikan isu visa membabitkan pemain import Tok Gajah.

Katanya, dokumen berkaitan permohonan visa sudah diserahkan pada 18 Mei lalu di Kedutaan Indonesia di Kuala Lumpur tetapi tidak mendapatnyasehingga berlepas ke Indonesia semalam.

"Kami juga dijanjikan semuanya akan diselesaikan dan pemain akan diberikan visa sebaik tiba, tetapi malangnya pemain terkandas di lapangan terbang dan PBNP memutuskan untuk kembali ke tanah air.


"Kita akan membuat laporan rasmi kepada Persatuan Bola Sepak Malaysia (FAM) dan Konfederasi Bola Sepak Asia (AFC) esok," katanya ketika dihubungi di sini, sebentar tadi.
Kan nampak sangat peliknya tu? Itu pun hanya diantara berita yang dilaporkan dalam laman media. Yang tak dilaporkan, kita tak tau lagi. Tapi bagi sesetengah pihak, nampak macam ada konspirasi tak nak bagi pasukan Pahang terus mara. Kalau tau sejak dari awal lagi, baik Pahang tak payah masuk bertanding!!!
Categories:

4 ulasan:

  1. LIHATLAH STATISTIK HUTANG NEGARA DAN BANDINGKAN DRP ERA PEMERINTAHAN TUN MAHATHIR KE ERA PEMERINTAHAN TUN ABDULLAH DAN SETERUSNYA KINI ERA DS NAJIB RAZAK.

    TUN ABDULLAH DAN DS NAJIB TIDAK DAPAT MELAKUKAN APA-APA PEMBANGUNAN MAHUPON PEMODENAN (APAKAH NEGARA TIADA WANG?) TAPI HUTANG DARIPADA USD220.00 BILLION TERUS NAIK MENCECAH HAMPIR USD600 BILLION.

    RAKYAT MALAYSIA BERHAK UNTUK TAHU, BAGAIMANA JUMLAH HUTANG DARIPADA USD220 BILLION PADA TAHUN 2000 BOLEH TERUS NAIK HAMPIR USD600 BILLION PADA 2015?

    APAKAH BENAR TUN MAHATHIR MOHAMED, TUN DAIM ZAINUDDIN, TAN SRI NOR MOHAMED YAKCOP ADALAH TIGA JAHANAM YANG TELAH MEROMPAK, MENCURI, MELANUN?

    KINI SEKELIAN RAKYAT MALAYSIA TERPAKSA MENAGGUNG SEGALA SALAH LAKU, KERAKUSAN, SALAHGUNA KUASA, PEROMPAKAN DAN KECURIAN YANG DILAKUKAN KETIGA-TIGA JAHANAM DAN KUNCU-KUNCUNYA.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kau pandai aje mengutuk pemimpin yg banyak berjasa pada bangsa dan negara, takkanlah pemimpin terdahulu dah banyak berkorban untuk raayat menguruskan ekomomi beri macam2 subdi yg diberi apayg nak lagi, bangsa yg tak tahu bersyukur menuduh tampa ada bukti, otak letak dikepala lutut.

      Padam
  2. Biasalah indon bawa meja tak lumayan ginilah jadinye..

    BalasPadam
  3. pahang sedang berusaha mencari alasan untuk menang WO,karena percuma jangankan main di kandang persipura di tempat netral pun pahang pasti kalah,jadi saya katakan pertandingan persipura vs pahang,adalah pertandingan percuma buang-buang tenaga untuk pahang.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping