Rabu, Mei 27, 2015

Kerja diorang ni 'Menjilat' je!!! 
Huh!!! Inilah sifat MUNAFIK yang dipaparkan oleh puak - puak Parti Angguk Saja tu sebenarnya. Mereka ni memang cukup pandai nak 'Bermuka - Muka' bila buat sebarang tindakan.

Didepan mereka kata mereka memperjuangkan dasar parti mereka sendiri. Tapi hakikatnya, mereka hanya berjuang demi untuk memastikan kepentingan Politik Peribadi mereka sendiri terjaga.

Tinggal lagi, kalau kita kata diorang ni 'BARUA' yang suka membelakangkan parti demi kepentingan Politik Peribadi, tau pulak diorang nak melenting. Tau pulak diorang nak meroyan.

Habis hilang pertimbangan macam orang meracau kena sampuk dek hantu Syaitan. Semua kerana apa? Kerana nak memperjuangkan Kebajikan Rakyat? Kerana nak menegakkan Keadilan?

Bertuah la kalau diorang ni betul - betul berhajat sedemikian. Kalau tengok sampai hari ni pun, takde jugak kemajuan yang dibawa. Setakat menyalak - nyalak kosong macam 'Anjing' ada la.

Ini kisah dua orang BARUA yang sebelum ini sanggup menggadaikan maruah serta diri mereka kepada orang luar kerana nak menjaga kepentingan Politik Peribadi mereka semata - mata.

Kalau sebelum ini, diorang la yang jadi 'Broker Barua' yang nak menghasut pemimpin - pemimpin PAS lain untuk menjadi 'Pengkhianat' seperti mereka. Tapi masa tu, diorang buat kerja diam - diam.

Tapi kali ini, diorang dengan berani menyatakan pendirian mereka untuk menjadi 'Pengkhianat' kepada perjuangan parti mereka sendiri tanpa ada wujud sebarang rasa segan silu.

Kali ini, secara terang - terangan diorang mengaku yang diorang akan menjadi 'Pengkhianat' kepada parti sekiranya PAS bertindak untuk Mufarakah dengan Pakatan Haramjadah tu di Selangor.

Hakikatnya, keadaan tu tidak memberikan keuntungan kepada rakyat. Bahkan soal kebajikan dan kepentingan rakyat tu sendiri jugak yang akan tergugat, menjadi mangsa kerakusan orang lain.

Tinggal lagi, ini semua salah parti tu sendiri. Yang PAS 'Cerdik Sangat' nak simpan Barua Pengkhianat ni dalam parti sapa suruh? Diorang jugak yang masih berdegil nak simpan 'Biawak Hidup' tu. Sekarang, diorang sendiri la kena selesaikannya!!!
Categories: ,

1 ulasan:

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping