Selasa, Mei 19, 2015

Ish! Loya pulak tekak bila membayangkan Si Nenek Kipas ni masih ada nafsu serakah sedemikian rupa. Tak sedar diri lagi rupanya orang tua ni. Dia ingat, dia bergetah lagi ke? Lain la kalau dia Nurul Izzah.

Hakikatnya, Si Nenek Kipas tu terlalu awal sangat ejakulasinya biarpun sekarang ni dia dah masuk kategori Menopause. Mungkin itu pun Si Nenek Kipas ni masih tak sedarkan diri lagi.

Baru angkat sumpah jadi Ketua Pembangkang semalam, dah membuatkan Si Nenek Kipas ni teruja sangat nak jadi Perdana Menteri. Sibuk sangat dia nak menubuhkan Kabinet Bayangan.

Itu membuktikan yang Si Nenek Kipas tu terlalu Kemaruk sangat nak pegang kuasa sedangkan banyak lagi benda lain yang perlu dia selesaikan. Kawasan dia sendiri pun masih tidak dapat dijaga dengan baik.

Sama ada kawasan DUN atau pun kawasan Parlimen. Jelas Si Nenek Kipas tu masih tak mampu nak selesaikan masalah rakyat. Sebab apa? Sebab dia terlalu Kemaruk nak kejar jawatan.

Bukannya Si Nenek Kipas ni nak menjaga Kebajikan Rakyat. Sebaliknya, dia hanya mengutamakan soal menjaga kepentingan Politik Peribadi dia sendiri je. Yang lain semua dia campak ke longkang.

Maka tak heran la sekiranya cadangan dia untuk mewujudkan Kabinet Bayang turut ditolak oleh puak - puak Pakatan Haramjadah tu sendiri atas alasan ianya masih tidak diperlukan pada ketika ini.
Ketua Penerangan Dewan Ulamak Pas Pusat, Dr Mohd Khairuddin Aman Razali menolak cadangan Kabinet Bayangan yang dibuat oleh Wan Azizah. 
Katanya, Pas berpendapat banyak lagu isu tertangguh yang perlu diselesaikan oleh PR berbanding Kabinet Bayangan yang dicadangkan itu. 

“Kabinet bayangan yang dicadangkan oleh Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR) itu tidak perlu lagi. Banyak lagi isu tertangguh yang perlu diselesaikan oleh PR disamping hubungan tiga parti yang sedang rapuh. 
“PR seharusnya menyelesaikan isu tertangguh seperti hudud dan fokus dalam berhadapan dengan UMNO,” katanya. - lapor FMT
Nah! Itu sahaja sudah cukup untuk membuktikan bahawa Si Nenek Kipas tu sendiri tidak dipedulikan oleh rakan - rakan dia sendiri. Apatah lagi dengan rakyat. Banyak lagi isu lain yang perlu diberikan perhatian, bukannya sibuk nak kejar jawatan!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Submission ditolak.

    BalasPadam
  2. Baru nak buat usul dah ditolak mentah-mentah... selamat menjadi boneka selama-lamanya nenek jijah...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping