Selasa, Mei 26, 2015

Wah!!! Nampak gayanya terdesak sungguh puak - puak PAS ni nak menumbangkan Si Hadi Awang tu sebagai Presiden PAS demi untuk memastikan kepentingan Politik Peribadi mereka sendiri.

Mungkin dek kerana terlalu terdorong dengan keghairahan nafsu Politik itu sendiri yang membuatkan diorang sampai jadi terdesak sedemikian rupa. Itulah bahananya bila Gila Kuasa.

Tapi apa yang malangnya, niat diorang nak menggulingkan Si Hadi Awang tu bukannya kerana Si Hadi Awang tu membelakangkan dasar perjuangan parti. Jauh sekali mereka buat kerana Islam.

Sebaliknya, nafsu ghairah diorang didorong oleh keinginan untuk memuaskan kehendak pihak luar yang tak mahu melihat Islam bertambah subur serta Melayu bertambah berkuasa.

Cuma yang agak kelakarnya, idea skrip yang digunakan oleh Si Anak Awang yang berhajat nak menentang Si Hadi Awang tu seolah - olah macam skrip yang telah diciplak dari orang lain.

Kalau ikut kata Si Anak Awang yang nak menentang Si Hadi Awang tu, PAS akan tumbang dalam Pilihan Raya Umum yang akan datang sekiranya pucuk pimpinan parti itu tidak berubah.
Calon Presiden PAS, Ahmad Awang menjangkakan PAS akan kalah dengan teruk pada Pilihanraya Umum ke-14, sekiranya Datuk Seri Abdul Hadi Awang masih kekal sebagai presiden parti.

“Kalau mereka ini yang terpilih, (kalau) mengenepikan mereka yang kalah, saya percaya PAS tak boleh pergi ke depan. PAS kalau tidak ke belakang, hanya kekal di situ sahaja.


“Jadi banyak perkara tak boleh dilaksanakan menjelang pilihan raya umum ke-14. Kalau begitu keadaannya, saya tak nampak PAS boleh menang (pilihan raya), silap-silap Kelantan pun terbang,” katanya lapor Merosakkini.
Hah! Macam kita pernah dengar je ayat tu kan? Cuma karektor dan partinya sahaja yang berbeza. Kalau sebelum ni, ada 'Orang' tu kata, kalau Najib tak berundur, UMNO akan kalah dalam PRU akan datang.

Ternyata dengan apa yang diluahkan oleh Si Anak Awang tu membuktikan yang dia sendiri tidak mempunyai kredibiliti untuk menjadi seorang pemimpin. Nak pikirkan skrip untuk menjatuhkan Si Hadi Awang tu pun dia terpaksa bergantung kepada orang lain!!!
Categories: ,

3 ulasan:

  1. AYOYO....SELAMA INI AKU TAK KAFIR RUPA RUPANYA....BOLIH BERSEKONGKOL DENGAN MCA DAN MIC.
    PUAK PUAK NI BARU TERJUMPA KITAB BARU. DIBOLIHKAN BERKONGSI DENGAN KAFIR.
    APA LA MALANG MAK BAPAK SAUDARA AKU YANG DAH MATI TU. YANG KENA CERAI BAB PARTI. MAKAN SEMBELIHAN HARAM ORANG BUKAN PAS.....
    MACAM TU RUPANYA YA.....ADA BAGI UNTUNG KAT KITA. SEMUA OK....HALAL.
    POOOOOOORRRAH.....CIIIITTT.

    BalasPadam
  2. Kelakar pelik kan??? Bersekongkol dengan kafir harbi untuk memajukan parti islam.... giler babi ....

    BalasPadam
  3. Dahulu gantung gambar kat dinding tidak boleh....haram, bila tampal sticker nik ajis dgn azhar idrus pada kereta dan motor tidak mengapa...baner besar besar gambar hadi awang tak ada masalah. Ini yang dikatakan pelik tapi benar. Sembahyang dua imam dalam satu Masjid, tv tidak boleh ada kat dalam rumah tak baik....haram jurunikah dan bersembahyang berimam dari Umno. Tidak boleh bersekongkol dengan orang kafir seperti mca, mic dan sebagainya, pemerintahan ala kuku besi, zalim dan sekular........Astargfirullah Hal A'zimmmm....la ni semua tolak tepi janji masyukkkk.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping