Rabu, Mei 20, 2015

Hahaha!!! Boleh tahan garang jugak Si Mahfuz Bean ni rupanya. Berani jugak dia nak 'sound' Si Tokong DAPigs tu kerana menjadikan Si Hadi Awang tu sebagai alasan untuk dikambing hitamkan.

Hanya semata - mata kerana Si Tokong DAPigs tu enggan bekerjasama dengan Si Hadi Awang membuatkan puak - puak PAS tu tersingkir dari senarai Kabinet Bayangan yang dibuat oleh DAPigs.

Hakikatnya, Si Mahfuz Bean tu bengkak kerana nama dia pun turut tidak disenaraikan didalam barisan Kabinet Bayangan yang dibuat oleh puak - puak DAPigs tu sebelum ini. Jadi, dia rasa terpinggir.

Mungkin atas sebab itu Si Mahfuz Bean tu membuat kenyataan 'Menegur' Si Tokong DAPigs tu supaya dia tidak terlalu biadap dan berlagak tak tentu arah dengan kenyataan yang dibuat sebelum ini.

Selaku Ketua Whip PAS, Si Mahfuz Bean tu kata alasan DAPigs menjadikan Si Hadi Awang tu sebagai penghalang untuk mereka membentuk Kabinet Bayangan adalah satu tindakan yang tidak wajar.

Malah Si Mahfuz Bean tu kata, tindakan yang dilakukan oleh puak - puak DAPigs tu sebelum ini tidak menggambarkan sifat toleransi yang dipersetujui oleh Pakatan Haramjadah tu.
"PR dibina atas semangat toleransi dan saling menghormati antara satu sama lain, di samping tidak meleburkan dasar perjuangan parti masing-masing. 

"Justeru, lebih baik Guan Eng merujuk kepada Ketua Whip DAP, Anthony Loke dalam hal kabinet bayangan sebelum begitu sibuk menyerang orang lain," katanya.
Heh! Baru hari ni ke Si Mahfuz Bean tu sedar yang puak - puak DAPigs tu enggan meleburkan pendirian serta perjuangan parti mereka untuk memenuhi kepentingan Politik Pakatan Haramjadah tu?

Benda tu dah lama dah orang bagi tau kepada puak - puak PAS, tapi diorang yang degil. Diorang yang enggan terima hakikat bahawa puak - puak DAPigs tu tak mungkin akan menggugurkan dasar perjuangan diorang untuk kepentingan orang lain!!!
Categories: ,

4 ulasan:

  1. apek..masukkan nama si mamat ni sama dlm karbinet bayangan..kesian dia. dengar cerita tidurpun dah x lena..itu baru bayang2 dah meroyan..kalau betul2 boleh gila babi ohhhh...

    BalasPadam
  2. Eksyen aje tu..kan pilihan PAS dah dekat... agaknya dah pakat dgn DAP dulu..

    BalasPadam
  3. LKS pernah berkata, mati melayu, ini negeri bukan melayu punya, china sudah ada kuasa, apa kah kamu semua dah lupa kata2 china haramjadah babi ni.

    BalasPadam
  4. Mahfuz buat bising pertahankan Hj Hadi nak dapatkan undi waktu Muktamar nanti. Dia tahu golongan ulamak akan menang nanti. Sebab tu dia mahu orang Pas tahu kononnya dia berdiri tegoh di belakang Hj Hadi.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping