Rabu, Mei 27, 2015

Wah!!! Semakin hebat provokasi memburuk - burukkan Kerajaan Malaysia yang dilakukan oleh Si Nurul Izzah ni. Tak cukup dalam Malaysia dia tabur fitnah. Sekarang dah sampai ke Oslo.

Dalam Forum Freedom yang diadakan di Oslo, Norway semalam, kata Si Nurul Izzah, Kerajaan Malaysia pada ketika ini.edang menjalankan operasi untuk menangkap dan memenjarakan semua reformis. 

Menurutnya lagi, dia dan golongan reformis adalah orang yang paling dikehendaki di Malaysia dimana PDRM dan pihak berkuasa tidak lagi memburu dan membanteras penjenayah

Sebaliknya, anak Si Ketua Penipu tu kata golongan yang diberikan gambaran sebagai 'Pejuang Rakyat' yang mahu ditangkap dan dihapuskan oleh pihak Kerajaan Malaysia ketika ini.

Mungkin disebabkan masyarakat di Oslo itu tidak begitu mengenali siapa dirinya, maka mudahlah untuk Si Nurul Izzah tu menjual dan menjaja temberang jahatnya terhadap pihak Kerajaan.

Malah Si Nurul Izzah tu juga turut membuat dakwaan KONONnya kalau bukan kerana pergerakan reformasi yang dicetuskan oleh Si Ketua Penipu tu sebelum ini, dia sudah pun bekerja di sektor petroleum. 

Namun menurut kata anak kepada Si Ketua Penipu tu kata, dia terpaksa melupakan kerjayanya itu untuk terjun dalam bidang politik bagi berjuang menentang korupsi, kezaliman dan ketidakadilan kerajaan.

Hakikatnya, Si Nurul Izzah tu tak pernah bekerja dalam mana-mana bidang kerana dia telah dididik oleh bapanya untuk meneruskan legasi keluarga Si Ketua Penipu tu dalam bidang politik.

Dari semenjak dia belajar lagi, dia telah digelar sebagai Puteri Reformasi dan dia telah ditonjolkan sebagai ikon anak muda sewaktu Si Ketua Penipu tu dipecat dari jawatannya sebagai Timbalan Perdana Menteri.

Bahkan proses pembelajaran Nurul Izzah juga tidaklah secemerlang mana kerana dia mempergunakan posisi bapanya sebelum ini untuk mendapat tempat di Universiti tempatan.

Apa menariknya ialah apabila Si Nurul Izzah tu langsung tidak menyebut punca sebenar bapanya dipecat dan dipenjarakan daripada menikmati kehidupan sebagai seorang pemimpin kanan Kerajaan.

Malah kali kedua bapanya dipenjarakan juga, tidak disebut oleh Nurul Izzah sebagai proses perundangan yang sah melalui sistem Keadilan yang dilaksanakan di Malaysia sejak sekian lamanya.

Sebaliknya, Si Nurul Izzah tu memberitahu orang putih di Oslo yang tindakan ke atas bapanya adalah tindakan menutup mulut tentang ketidakadilan serta tidak demokratiknya Malaysia.

Apa yang lebih menarik, dalam memperkatakan soal 'Pemburuan' Kerajaan ke atas dirinya serta golongan reformis yang lain, Si Nurul Izzah tak pulak menjelaskan, bagaimana dia boleh bergerak dari Kuala Lumpur ke Oslo yang letaknya hampir 24 jam bagi membolehkan dia berucap dan memburuk-burukkan negara sendiri.

Mungkin Si Nurul Izzah tu menggunakan laluan tikus untuk ke Norway atau dia menggunakan pesawat terbang yang sudah tentu terpaksa melalui lapangan terbang yang penuh dengan Imigresen serta dikawal oleh pihak berkuasa yang lain? Kan hebat namanya tu!!!
Categories: ,

1 ulasan:

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping