Rabu, Mei 27, 2015

Hahaha!!! Pelikkan? Yang nak buat pemilihan sekarang ni PAS, bukannya DAPigs. Tapi kenapa sejak akhir - akhir ni, puak - puak Kafir Harbi DAPigs tu pulak yang beria - ia sibuk sangat?

Kenapa diorang yang lebih lantang menyuarakan pendapat dan mendesak agar perwakilan PAS menundukkan Hadi Awang dan menjatuhkan dia sebagai Presiden parti dalam pemilihan bulan depan?

Jika dilihat satu sudut, kemungkinan besar puak - puak Kafir Harbi DAPigs tu nak tengok pemilihan PAS tu menjadi huru hara. Mungkin DAPigs nak PAS jadi macam pemilihan parti mereka yang kucar kacir.

Atau mungkin puak - puak DAPigs tu nak pemilihan PAS menjelang muktamar parti tu menjadi kacau bilau sepertimana yang berlaku dalam pemilihan PKR. Banyak kerusi yang terbang melayang.

Dan hakikatnya, perkara itu cukup mengelirukan, bukan sahaja kepada rakyat diluar, malah dikalangan ahli - ahli PAS tu sendiri. Persoalannya, kenapa puak - puak DAPigs tu ghairah sangat nak masuk campur?

Seperti mana yang diperkatakan oleh salah seorang pemimpin dikalangan puak - puak PAS tu sendiri, Kafir Harbi DAPigs tak sepatutnya sibuk nak masuk campur dalam urusan parti orang lain.
"Kami menegaskan dan memperingatkan kepada DAP supaya tidak mengamalkan dasar masuk campur hal ehwal dalaman parti rakan kerana ia akan merosakkan hubungan kerjasama yang telah dibina selama ini.

"Sepertimana DAP marah sekiranya orang PAS berkempen di dalam pemilihan kepimpinan DAP, maka seperti itulah yang kami harapkan agar DAP usahlah sibuk tumpang berkempen untuk mengajar perwakilan PAS siapakah yang layak untuk memimpin PAS.

"Kenyataan yang berunsurkan provokasi dan fitnah secara berterusan kepada pemimpin tertinggi kami adalah perbuatan yang menghiris perasaan anak muda dan penyokong PAS di segenap lapisan.

"Suka saya mengingkatkan kepada DAP bahawa yang akan bermuktamar dan pemilihan kepimpinan pada awal Jun nanti adalah pimpinan dan perwakilan PAS.


"Perbuatan masuk campur urusan dalaman parti dan menjadi batu api ini adalah di luar kerangka Common Policy Framework Pakatan Rakyat seperti yang sering diulang sebut oleh DAP," katanya.
Maka secara kesimpulannya, puak - puak Kafir Harbi DAPigs tu sepatutnya tak perlu nak masuk campur dalam urusan orang lain. Kalau diorang sendiri tak mampu nak uruskan pemilihan parti, jangan pulak diorang nak porak perandakan pemilihan orang lain pulak!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping