Jumaat, Mei 22, 2015

"Hidup Mahathir"!!! Tiba - tiba laungan yang tidak diundang itu mula kedengaran memecah keheningan didalam Dewan Rakyat sewaktu YAB Perdana Menteri bentangkan RMK-11 semalam.

Sekiranya laungan itu datangnya dari kalangan wakil rakyat Barisan Nasional, kita tak heran sangat. Tapi apabila ianya diluahkan oleh pemimpin seperti Si Mahfuz Bean ni, lain pulak ceritanya.
PETALING JAYA: Pembentangan Rancangan Malaysia Ke-11 (RMK11) oleh Datuk Seri Najib Tun Razak di Dewan Rakyat cuba ‘diganggu’ oleh seorang Ahli Parlimen pembangkang yang menjerit nama Tun Dr Mahathir Mohamad. 
“Hidup Tun Mahathir” jerit Ahli Parlimen Pokok Sena, Datuk Mahfuz Omar, ketika Perdana Menteri berucap dengan kata-kata semangat di akhir-akhir pembentangan RMK-11. 

Jeritan itu membuatkan suasana dewan kecoh sehingga apabila sebahagian besar Ahli Parlimen pembangkang ketawa dan menepuk meja.
Nah! Bila membaca kenyataan tersebut, ianya membuatkan kita sendiri rasa muak dengan perangai MUNAFIK yang ditonjolkan oleh Si Mahfuz Bean ni. Tak puas lagi ke dia memalukan PAS?

Bila mendengar laungan tersebut, teringat pulak kita kepada insiden yang berlaku pada tahun 1998 dimana laungan tersebut diungkapkan oleh penyokong - penyokong Barisan Nasional.

Semuanya hanya kerana tindakan Tun Mahathir memecat Bekas Timbalan Perdana Menterinya pada ketika itu kerana tuduhan menyeleweng serta terbabit dalam salah laku moral.

Tapi yang IRONIKnya ialah pada ketika itu, dikalangan pemimpin - pemimpin PAS seperti Si Mahfuz Bean tu sendiri pun tidak pula bangkit melaung - laungkan slogan "Hidup Mahathir".

Namun sebaliknya, puak - puak PAS seperti Si Mahfuz Bean tu jugak yang menjaja label terhadap Tun Mahathir dengan gelaran "MAHAFIRAUN", "MAHAZALIM" dan "Anak Kutty".

Maka sudah jelas tindakan yang dilakukan oleh Si Mahfuz Bean tu boleh kita sifatkan sebagai satu tindakan yang puak - puak Yahudi sendiri pun tak berani nak lakukan!!! Tapi, apa nak heran ye tak. Si Mahfuz Bean ni bukannya peduli sangat kalau dia jadi MUNAFIK sekali pun!!!
Categories: ,

5 ulasan:

  1. dia ni babi peliharan jangan di hiraukan sangat babi je yang dengar bunyi dia ni

    BalasPadam
  2. dah tua pun tak tahu malu,orang tepuk meja bukan sokong dia ,sebenar nya orang sokong dia jadi badut dalam dewan rakyat, baru seronok sikit ,badut badut badut

    BalasPadam
  3. Org gila jgn d layan sgt..masalahnya yg buat2 gila ni..dah x ada isu nak d bahas..

    BalasPadam
  4. Bagus juga ada sekor dua badut bongong dlm dewan, tak le ahli mp tidor je...

    BalasPadam
  5. Orang tua nak mampos...buang tebiat le tu

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping