Ahad, Mei 31, 2015

Huh! Macam ni caranya Si Nurul Izzah tu mengharapkan bantuan daripada pihak Kerajaan untuk membantu Papanya yang didakwa sedang sakit tenat? Main siap ugut - ugut pulak dah gayanya.

Kalau didunia luar, tak payah tolong lansung pun takpe kalau dah macam gitu gayanya. Biar ke lantak Si Ketua Penipu tu kering kat dalam penjara. Baru la diorang ada akal sikit.

Tapi, Kerajaan Malaysia ni bukan la kejam sangat sampai tahap nak mengabaikan perkara sedemikian dilakukan terhadap orang macam Si Ketua Penipu tu seperti yang didakwa.

Bahkan, kalau orang tu bukan Bekas Timbalan Perdana Menteri yang dipecat pun, sudah pasti dia akan dibantu juga jika diperlukan. Kalau ada banduan sakit, tetap juga akan dihantar ke Hospital.

Tinggal lagi, tak pernah pulak kita tengok ada banduan penjenayah lain yang dapat layanan istimewa macam yang diperolehi oleh Si Ketua Penipu tu. Waima kat luar Negara sekali pun. 

Nampak sangat la yang Si Nurul Izzah tu sengaja je nak buat tuntutan tersebut supaya dapat memperlihatkan kononnya pihak Kerajaan ni kejam dan zalim, mengabaikan keutamaan terhadap banduan. Itu je tujuan Si Nurul Izzah tu buat dua tuntutan tu!!!
PETALING JAYA:  Keluarga Datuk Seri Anwar Ibrahim mendesak kerajaan supaya memenuhi dua tuntutan sekiranya bekas ketua pembangkang itu dimasukkan ke hospital untuk menjalani rawatan.

Tuntutan itu membabitkan kebenaran untuk ahli keluarga melawatnya di hospital dan melantik doktor untuk menilai keadaan kesihatan Anwar.

Naib Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Nurul Izzah Anwar yang mewakili keluarganya berkata, peluang untuk bertemu dengan Anwar sepanjang berada di hospital itu adalah amalan yang pernah dibuat keluarganya semasa bekas Ahli Parlimen Permatang Pauh itu dipenjara selama hampir enam tahun sebelum dibebaskan pada 2004.

Sehubungan itu, katanya, jika pertemuan di hospital itu dihalang, beliau mendakwa ia sebagai arahan baharu yang diterima daripada kuasa-kuasa politik atasan.

Ahli Parlimen Lembah Pantai itu berkata, tuntutan kedua adalah mendesak kerajaan membenarkan adanya penilaian bebas oleh doktor yang dipilih keluarga untuk mengesahkan keadaan kesihatan Anwar.


“Kalau dah lebih tiga minggu kita beri peluang dan beri kerjasama penuh. Pada masa sama, kalau ia memberi impak begitu negatif kepada keadaan kesihatan Datuk Seri Anwar Ibrahim, kita harus bertindak,” katanya pada sidang media di Ibu Pejabat Keadilan di sini, Sabtu.
Categories: ,

12 ulasan:

  1. BIAR DIA MAMPOS. SEGERA MENGADAP PENCIPTA. MAROBBUKA......

    BalasPadam
    Balasan
    1. aku sokong statement 'Tanpa Nama 10:10' tu. Diharapkan si pewaris perangai kaum sodomi Nabi Lut ni MAMPOS secopat yang mungkin.

      Padam
  2. Kerajaan sepatutnya boleh membenarkan Nurul Izzah anak Parti Kelentong Rakyat dirawat oleh doktor personal atau keluarga mereka tetapi doktor keluarga anwar dan nurul izzah mesti mendedahkan penyakit anwar kepada rakyat, bukan penyakit rekaan atau ciptaan untuk menipu rakyat lagi.

    BalasPadam
  3. “Kalau dah lebih tiga minggu kita beri peluang dan beri kerjasama penuh. Pada masa sama, kalau ia memberi impak begitu negatif kepada keadaan kesihatan Datuk Seri Anwar Ibrahim, kita harus bertindak,” katanya pada sidang media di Ibu Pejabat Keadilan di sini, Sabtu.
    nampak tak permainan perempuan anak kepada nuar ni. dia ingat dia siapa nak ugut2 bagai. dah berkali2 diberitahu bahawa bapaknya adalah BANDUAN JENAYAH, bukan tahanan politik. berbanding banduan lain, banduan jenayah liwat yang satu ini punya berbagai kelebihan. bawa ke mahkamah kerana kes lain tak payah digari, tak payah pakai baju penjara dan senang dapat pelawat lebih daripada sepatutnya. itu belum kira kemudahan dalam penjara lagi yang orang luar tak tahu. apa jenis sabun mandi, apa jenis makanan, berapa inci tilam, berapa inci tv dalam bilik semua orang luar tak tahu. kalau sakit, jangan salahkan kerajaan. kenapa berak berdarah? hhmmmm.... malulah guna idea macam tu. cakaplah kena santau ke, diberi makan nasik campur pasir ke, atau kena liwat banduan lain sampai berdarah ke, ada jugak logiknya.
    tinggal lagi bagaimana kerajaan menanganinya. biasanya kerajaan (sebut najib) akan menggigil memberi kenyataan balas dan akhirnya akur dengan ugutan anak beranak nuar ni. sampai nak guna pegawai perubatan pilihan sendiripun kerajaan boleh benarkan. kerajaan lupa status anwar sebenarnya samada banduan jenayah biasa atau tahanan politik. perlu diingatkan sekali lagi, ANWAR ADALAH BANDUAN JENAYAH BIASA, sama seperti banduan lain. oleh itu hak2nya sebagai banduan ADALAH SAMA seperti hak2 banduan lain juga. jika melayan ugutan anak beranak nuar bermakna KERAJAAN MEMANG BODOH.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Anuar dipenjarakn kerana bantai bontot orang. Ini adalah jenayah biasa bukan tahanan pokitik. Layan lah macam penjenayah biassa tiada apa spesialnya. BEIKANKAN HAK YG SAMA DENGAN BANDUAN BIASA YG LAIN. KELUARGA YG TAK BOLEH DIPERCAYAI DALAM MALAYSIA. INILAH KELUARGANYA. ANWAR TAKNAK MENGAKU SALAH CUMA DIA MALU NAK MENGAKU. MALU DENGAN JIJAH DAN ANAK ANAK ITU SAHAJA. KEMUDIAN DIA GUNAKAN PENCACAINYA YG BANGANG UNTUK MEPERTAHAN KAN ANU NYA

      Padam
  4. Sedarlah sikit..bapa kau tu banduan...puii

    BalasPadam
  5. tak ada tuntutan bg lubang jubo kt anwar ke?..gerasan lubang jubur sampai anwar sakit..nurul gersang ,sepat pun gersang

    BalasPadam
    Balasan
    1. Anak berqnak dah tak dapat benda tubair dah naik kepala. Macamtulah jadinya

      Padam
  6. keluarga hanjing yg suka menyalak..semua tong kosong

    BalasPadam
  7. Hamba allah yg tak redha

    BalasPadam
  8. Trick lama.Supaya dpt berjumpa famili dan menyampaikan arahan arahan baru.Laknatullah.

    BalasPadam
  9. Trick lama.Supaya dpt berjumpa famili dan menyampaikan arahan arahan baru.Laknatullah.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping