Khamis, Mei 07, 2015

Hahaha!!! Memang lawak tahap Gaban betul la puak - puak PKR ni. Dah takut undian mereka menyusut, sekarang diorang nak buat provokasi pulak diluar Pusat Daerah Mengundi.

Tu semua nak menjadikan alasan belaka sekiranya majoriti diorang menyusut. Diorang sendiri yang cari masalah, lepas ni diorang sendiri yang akan buat dakwaan kononnya pihak berkuasa tak ambik tindakan.
PERMATANG PAUH - Pilihan Raya Kecil (PRK) Permatang Pauh berlangsung panas apabila berlaku beberapa insiden akibat tindakan agresif para penyokong parti-parti yang bertanding.

Malahan Pengerusi Suruhanjaya Pilihab Raya (SPR), Tan Sri Abdul Aziz Mohd. Yusof sendiri mengakui PRK di sini lebih panas berbanding Rompin.

Malahan lawatan beliau dan para pegawai SPR ke beberapa pusat mengundi turut terpaksa dibatalkan selepas mendapat nasihat pihak polis.

"Ada laporan diterima di beberapa tempat mengundi berlaku insiden seperti membaling kerusi, caci mencaci dan melakukan ancaman (terhadap penyokong lawan).

"Ini berbeza dengan situasi di Rompin, para penyokong parti lebih tertib," katanya pada sidang akhbar di sini hari ini.

Utusan Online dimaklumkan seorang petugas media terpaksa menerima rawatan selepas cedera di bahagian kepala ketika membuat liputan PRK Permatang Pauh.


Ekoran keadaan yang agak panas itu, Abdul Aziz menasihati para penyokong parti yang bertanding agar tidak terlalu emosi dan bertindak agresif bagi memastikan proses pilihan raya dapat berjalan lancar.
Lepas ni puak - puak PKR tu senang la nak buat dakwaan kononnya SPR berat sebelah dan pihak Polis tak menjaga keselamatan sehingga mengakibatkan rakyat takut nak keluar mengundi. Itu je alasan diorang sebenarnya. Bukannya diorang ada alasan lain pun!!!
Categories: ,

4 ulasan:

  1. PKR DAH BERLATIH BALING KURSI MASA PEMILIHAN PARTY.

    BalasPadam
  2. perangai lama tak kena liwat mcm tu lah gamak nye

    BalasPadam
  3. Parti Kemut Keliling akan terus-terusan MENGEMUT keliling....

    BalasPadam
  4. Ada PKR mesti ada gaduh. Sebabnya Anwar dikutip olih Mahathir dulu dari tepi jalan dan suka buat gaduh. Sekarang ni kita rakyat yang tak suka gaduh2 yang terpaksa menghadapinya. Mahathir mengaku tak?

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping