Jumaat, Mac 06, 2015

Dia yang ter-KELIRU jangan nak KELIRU-kan orang lain pulak!!!
Nampak gayanya tembelang Si Pak janggut ni terserlah juga akhirnya. Jika selama hari ini, dia cuba nak sembunyikan wajah hodoh dia dari rakyat Malaysia, tapi kini dia tak mampu nak berselindung.

Kalau dulu, Si Pak Janggut ni sibuk mendabik dada kata dia tidak mewakili mana - mana parti Politik di Malaysia ni. Dia hanya bersuara atas pentas pertubuhan Bukan Kerajaan sahaja.

Maka sebab itu Si Pak Janggut ni bergiat aktif dalam NGO seperti BERSHIT yang dipimpin oleh Si Ambiga. Kononnya nak memperjuangkan Keadilan dikalangan rakyat 'Marhaein' yang 'dizalimi'.

Tapi hakikatnya, Si Pak Janggut tu hanya sekadar manusia yang bertopeng dan suka bermuka - muka. Sekarang, kita dapat lihat wajah dia yang sebenar apabila dia kuat menyokong PKR.

Nak pulak bila Si Ketua Penipu tu dihumban ke dalam penjara akibat kerakusan nafsu serakah yang tidak dapat dikawalnya sendiri. Maka sibuk la Si Pak Janggut tu menghasut rakyat.

Dalam kenyataan yang dikeluarkan oleh Si Pak Janggut tu hari ini, dia menghasut agar rakyat turun menyokong himpunan anjuran keluarga Si Ketua Penipu tu bagi menentang kezaliman.
“Saya sudah bilang ( beritahu) sama teman-teman akan perkara ini. Setiap hari saya juga menulis di Facebook, di Twitter dengan memberitahu mereka (rakyat) tentang apa yang sedang berlaku sekarang ini dalam negara kita. 
Seruan saya setiap hari, biar mereka tahu akan kezaliman yang terjadi sama saudara Anwar Ibrahim dan kepura-puraan kerajaan. 
“Apa yang jelas, amanat demi amanat diberikan namun hutang negara semakin menongkat, itu yang rakyat perlu tahu,” hujahnya ketika dihubungi.
Dari kenyataan yang dikeluar oleh Si Pak Janggut tu pun membuatkan kita sendiri tertanya - tanya. Apa pulak kaitannya kes liwat Si Ketua Penipu tu dengan isu hutang Negara yang dibangkitkan? 

Walhal, isu kes liwat Si Ketua Penipu tu terhadap bekas pembantu peribadinya sebelum ini tak de kaitan pun dengan isu Politi. Sebaliknya, ia hanya sekadar isu peribadi Si Ketua Penipu tu sendiri.

Jadi, kenapa pulak Si Pak Janggut tu beria - ia benar nak menghasut rakyat untuk turun berhimpun sedangkan isu kes liwat Si Ketua Penipu tu tak de kaitan pun dengan rakyat secara lansung?

Kalau Si Pak Janggut tu nak jadi Pencacai kepada keluarga Si Ketua Penipu tu, itu dia punya pasal la. Kalau dia nak cium bontot Si Ketua Penipu tu sekali pun, kita peduli apa. Tapi jangan heret rakyat untuk jadi Pencacai macam dia pulak!!! Itu Haramjadah namanya!!!
Categories: ,

15 ulasan:

  1. Pak Janggut ni masih mengharapkan sedikit habuan dari simpanan RM3 bil. tu, tak kiralah apa yg dicakapkannya betul ke tidak. Jgn dia berbunyi kong kong kong sudahlah ...

    BalasPadam
  2. Aku tengok orang tua ni,macam orang tak mandi rambut dan janggut serabai je.Dia tahu ke pasal hutang negara?.Hutang negara meningkat sebab ramai sangat kaki malas kerja macam dia,sibuk dgn demonstrasi saja,hasil kerja tak ada.Komplen pasal orang pandai diri sendiri tak tahu nak jaga.

    Kezalimana keatas Anwar kunun,memang puak ni cukup bodoh tak pandai buat penilain Anwar tu betul peliwat ke tidak.Macam-macam bukti ada ,masih tak nampak .Bongok.Mujurlah aku tak suka baca nobel dia dulu,berjela-jela mengarut.Yang zalim sebenarnya Anwar,liwat pekerja bawahan dia,dan kemudian tipu pulak pengikut nya utk pertahankan perbuatan jahat dia,bukan sekali,bukan dua kali malah berkali-kali.

    BalasPadam
  3. Lukisan botol entah apa-apa pun disuruh Kerajaan Selangor beli....beberapa ribu....modal ink dan kertas tak seberapa....

    BalasPadam
  4. Orang tua yang tidak berpijak di dunia nyata. Orang tua yang terlambat. Tidak dapat "catch up" keadaan yang sebenar maka dia pun merapu. Tak apa lah biarkan. Hilang angin di hidung baru terbuka mata. Tapi terlambat lah.

    BalasPadam
  5. Cuba cukur muka dia.. tentu nuar minat..

    BalasPadam
  6. bercakap tanpa asas akhirnya akan diketawakan.. better diam daripada nampak bodoh..

    BalasPadam
  7. better diam daripada berkata-kata yang kita tak tahu :)

    BalasPadam
  8. Watak utama untuk novel yang sedang dalam garapan dia kini ialah. Sasauwan Negara, Raja Liwat, Cik Tipah Koyak, Fizi Jambu, Ambiga Babu Bontot Besar, Ah So Kipas Kajang, Jijah Janda, Nuha Tonggek, Nazmi Ayam Togel.

    Novel ini dijangka akan di edarkan pada 7hb Mac 2015 di dataran Sogo, orang ramai dijemput hazir tapi jangan terlibat dengan watak-watak tersebut kerana dikuatiri akan terkena jangkitan sindrom hilang ingatan.

    BalasPadam
  9. dia karang novel belit2 tak habis lagilah tu....langkah ke putra jaya...langkah ke kajang...langkah singkir ts khalid ibrahim....lankah ke sg buluh....langkah ajak rakyat turun di jalanan pun dah banyak kali asal apa2 perkara yg tidak berpihak kepada anwar ibrahim.....mimpi langkah belum habis karang lagilah tu...bila novel langkah-langkah keluar nanti lebih panjang dari novel salina....

    BalasPadam
  10. Kesian dengan pak janggut. Demi mendapat sedikit wang saku untuk kehidupan harian, terpaksa menjadi baruah kepada Anwar dan PKR. Mungkin kerana nak dapat "wang retainer bulanan" atau wang saku apabila diminta turun padang. Kesian. Selepas tidak dapat pertolongan dari kerajaan dalam masalah kewangan peribadi, lompat kepada puak PR untuk mendapat elaun harian. Adakah ini di termakan sebagai menjual maruah?

    BalasPadam
  11. orang tua tu suka berkhayal di bumi nyata..dia ingat dengan sajaknya yang merepek tu boleh kenyangkan perut rakyat kot. kalau dengor dia bersajak, apa bijik buah pun tak paham. Bersajak cakap lontang lerang macam orang hidu gam je. elok elok perut keyang, bila dengor dia bersajak terus kebulor. Mungkin sekarang dia sedang ketagih KETUM kot ...

    BalasPadam
  12. Coming soon LANKAH ke KUBUR

    BalasPadam
  13. DIA NI JENIS ORANG TAK TUNG TAK TUNG. DULU LANCAR MOGOK BERKARYA KERANA MEMPROTES DBP KERANA TIDAK MENERBITKAN TULISANNYA. TAPI SEKARANG TERPEKIK TERLOLONG LAGI. MAKLUMLAH. DBP TU BAPAK DIA PUNYA.

    BalasPadam
  14. Umur Sudah asar selalu bawa bawa ke.masjid @Surau

    BalasPadam
  15. Silap langkah tersadung bendul.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping