Rabu, Jun 17, 2015

Heh! Apa punya pening la Mamat ni. Lepas dia serang Tun Mahathir semalam, hari ni dia serang Timbalan Presiden PKR pulak. Meroyan tahap orang Gila Talak jugak rupanya Mamat ni.

Semalam dia dah jadi Musang, hari ni dia jadi Gunting Dalam Lipatan pulak. Memang patut sangat la dia digantung tak bertali oleh parti dia sendiri. Perangai pun sebijik macam Haramjadah.

Tapi, persoalan yang dia bangkitkan mengenai Timbalan Presiden PKR tu ada betulnya jugak. Kenapa Si Azmin tu tak hadir dalam mesyuarat Biro Politik semalam? Sibuk sangat masuk longkang ke?

Dikala Pakatan Haramjadah tu sedang dilanda kemelut kepimpinan serta perbalahan sesama sendiri pada ketika ini, Si Timbalan Presiden tu dilihat seolah - olah nak lepas tangan.

Adakah dia takut kehilangan jawatan yang dia pegang di Negeri Selangor pada ketika ini? Adakah dia takut dia akan jadi Menteri Besar yang Paling Singkat perkhidmatannya di Malaysia?

Soalnya sekarang ni, kedudukan Politik Pakatan Haramjadah tu di Selangor sedang dalam keadaan kritikal. Takkan itu pun Si Timbalan Presiden PKR tu masih tak anggap ianya serius?

Tak masuk akal kalau Si Timbalan Presiden PKR tu nak kata yang dia terlalu sibuk untuk menguruskan isu sampah dan longkang tersumbat sampai tahap tak mampu nak hadir ke mesyuarat.

Ke dia sibuk dok basuh kain kat rumah orang? Walau apa pun alasan yang diberikan, apa yang jelas, bukan Si Timbalan Presiden tu sorang je pemimpin Cap Ayam. Tapi hakikatnya, seluruh kepimpinan dalam Pakatan Haramjadah tu pun lebih kurang sama je perangainya!!!
Categories: ,

3 ulasan:

  1. sibuk makan ais krim dlm jamban kot

    BalasPadam
  2. Azmin MB pilihan PAS, bukan PKR atau DAP. Parti dia sendiri pun x sokong dia.

    BalasPadam
  3. denga juga lari ke kelantan utk elak bincang isu air di dun

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping