Rabu, Jun 17, 2015

Anak Murid Si Ketua Penipu ni pun korang nak percaya ke???
Gila ke apa diorang ni. Sampai tahap itu pemikiran diorang zahirkan semata - mata nak memburukkan lagi keadaan? Benda yang tak masuk akal pun diorang boleh jadikan sebagai isu?

Hebat sungguh diorang ni berfikir rupanya ye. Sampai diorang boleh anggap Si Musang yang digantung oleh parti dia sebelum ini telah menjadi 'Orang Upahan' kepada kumpulan Pro Najib.

Kalau dari satu sudut, memang dakwaan yang dibuat oleh sesetengah pihak tu tak masuk akal biarpun Si Musang tu sekarang ni dok sibuk menyerang Tun Dr. Mahathir dalam siri kempen terbarunya.

Seperti mana yang telah dibangkitkan sebelum ini, kita sendiri tak pasti kenapa Si Musang tu cuba nak menyerang Tun sehingga tahap dia nak buat kempen #SudahlahMahathir ke seluruh Negara.


Kemungkinan besar Si Musang tu ada 'dendam peribadi' terhadap Tun yang selama hari ini dipendamkan dari pengetahuan orang. Tinggal lagi, keadaan itu yang mula menimbulkan spekulasi dikalangan rakyat.

Tapi yang kita herannya, Kenapa Si Musang tu nak dijadikan sebagai 'Hero' pulak oleh sesetengah pihak sedangkan apa yang dia buat dulu lebih kurang sama je dengan tindakan dia sekarang?

Adakah diorang lupa bahawa Si Musang tu jugak dulu yang pernah bawak menjaja cerita Fitnah terhadap isteri Perdana Menteri mengenai isu Cincin yang didakwa bernilai jutaan ringgit?

Adakah mereka juga lupa bahawa Si Musang itulah yang bertanggung jawab membuat buku dan menyebarkan video fitnah terhadap isteri Perdana Menteri sebelum Pilihan Raya Umum?

Hakikatnya, tujuan Si Musang tu buat semua tu adalah untuk merosakkan imej dan kredibiliti YAB Perdana Menteri sendiri. Jadi, kenapa sekarang dia seolah - olah nak dianggap sebagai Hero pulak?

Kalau ye pun nak cari bahan berita sensasi, jangan la sampai tahap kita mudah sangat terpedaya dengan agenda Politik Longkang puak - puak Pakatan Haramjadah ni. Diorang ni kalau dah dasar PENIPU tu PENIPU la jugak!!! Takkan PENIPU tu pun kita nak angkat dia jadi Hero!!!
Categories: ,

9 ulasan:

  1. ape korang nk melatah... kene ke PM korang x kisah.. bagus la kasi hot seat kat mantan PM... #nothing2hide kan... kita panggill la mana2 je prominent figure jawab dengan rakyat isu2 panas.. x kisah dari side mana pun.. after this panggil lim guan eng plak.. biar benda ni jadi budaya ketelusan.. berani kerana benar.. memang byk jasa tun M selama 20 tahun memerintah.. tp jgn sebab tu kita tolak tepi kegagalan, kepincangan dan salah laku dia sepanjang tempoh tun M jadi PM... dia seronok bash PM skarang kan.. mai tgk ape dia nk jawab pasal vincent Tan, Ananda Krishnan dan lain2 lg keroni dia yang dok sakit ati dengan 1MDB... laii laaaa..

    BalasPadam
  2. Macam2 cari cai/curi makan utk hidup , itu cara si bangang GOMBAU cari duit utk mentedarah.... manusia paling hina adalah PENABUR FITNAH dlm islam lebih berat dari ''pembunuh''

    BalasPadam
  3. Bloggers brenti buat andaian mengarut leh tak..menunjukkan tahap pemikiran anda yg menyedihkan..kot ye pun frust madey kelentong 42b ilang tp tak ilang,jgn la sampai buat andaian smurah ni..smua org tau chegubard tu talam muka 18 dan sewel..apa pekdah nak upah dia..

    BalasPadam
  4. JUST IGNORE HIM.
    TAK CERDIK MANA PUN !

    BalasPadam
  5. chegubardigol tu nak tumpang glamour jugak bila pemimpin BN bergaduh... nak harap pemimpin dia, masuk mahkamah pun tak berani nak angkat sumpah beri keterangan... tapi si bardigol tetap tunggu juga bapak sedara dia tu keluar dari penjara. Untung-untung boleh jadi balaci terbaik nuar berahim balik....

    BalasPadam
  6. Jgn marah pada Bard Simson ni,itu je rezeki yg dia tau cari. Janji blh hidup.Kesian dia...

    BalasPadam
  7. Bard 3/4 .. bare tok leh pakai .. jenoh kena makan ubat.. tak cukup ubat .. beronar ..

    BalasPadam
  8. Msg2 ada kelebihan, Chegu Bard cara dia, dah tau dia raja fitnah d penipu besar, buat apa kita nak percaya kpd dia...hanya nak sensasikan cerita saja, cari makan ....

    BalasPadam
  9. Desperado....sapa2 pun boleh upah janji serang TDM.. betul ke tidak tu belakang kira.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping