Selasa, Jun 02, 2015

Heh! Dek kerana dia yang tersalah cakap, sekarang dia nak salahkan orang lain pulak. Dia yang GAGAL nak menjaga keghairahan diri dia sendiri, sekarang Si Mat Syabun tu mula menggelupor.

Dengar katanya Si Mat Syabun tu nak ambik tindakan undang - undang terhadap beberapa pihak media yang didakwa telah dengan sengaja memutar-belitkan kenyataan yang dibuat sebelum ini.

Kata Si Mat Syabun tu, kenyataan yang disiarkan oleh pihak media tu sebelum ini disalah tafsir sehingga mencetus keresahan dikalangan ahli - ahli PAS dan memburukkan imej dia secara terbuka.
Timbalan Presiden PAS Mohamad Sabu menimbang untuk mengambil tindakan undang-undang terhadap agensi berita nasional dan dua akhbar utama yang menyiarkan laporan mendakwa beliau menyindir Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang.

Mohamad berkata ucapannya dalam ceramahnya di Tumpat Jumaat lalu  "diputar belit" sehingga mencetuskan "keresahan ahli, memburukan imej beliau dan menjadi ketidakharmonian dalam parti."

Sinar Harian dan Utusan Malaysia menyiarkan laporan tersebut di muka depan semalam.
"Oleh itu saya akan berbincang dengan peguam. Kalau ada kes, tindakan undang-undang akan diambil. Tulisan (laporan) itu berniat jahat terhadap saya dan terhadap parti saya," katanya ketika ditemui di Petaling Jaya petang ini.
Kelmarin Bernama melaporkan krisis dua pucuk pimpinan utama PAS dilihat semakin meruncing menjelang pemilihan parti itu awal Jun ini, dengan Mohamad semakin lantang mengkritik kepimpinan Abdul Hadi.

Menurut laporan itu, beliau lebih dikenali Mat Sabu mempertikaikan kegagalan Hadi menawan Terengganu, selain menyindir Hadi yang mahu keluardaripada pakatan pembangkang.
Tapi walaubagaimana pun, Si Mat Syabun tu tetap juga tidak menafikan dakwaan yang dia telah memperlekehkan Si Hadi Awang tu kerana GAGAL untuk merampas semula Terengganu.

Hakikatnya, Si Mat Syabun tu perlu akui. Walaupun PAS bergabung dengan orang lain dan membolehkan mereka mentadbir beberapa buah Negeri sebelum ini, tapi Si Mat Syabun tu tetap juga ditolak oleh rakyat.

Buktinya cukup jelas apabila dia hanya menang DUA KALI je dalam Pilihan Raya Umum. Itu membuktikan yang Si Mat Syabun tu tak diterima oleh rakyat secara keseluruhannya!!! Lagi pun, siapa nak percaya dengan orang yang kuat mengampu Kafir Harbi DAPigs macam dia!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping