Selasa, Jun 02, 2015

Heh! Mungkin ianya dah menjadi sindrom biasa yang berlaku kepada puak - puak Pakatan Haramjadah ni. Pantang diusik sikit Si Ketua Penipu tu, mula la diorang melatah tak tentu arah.

Semalam kita ingatkan Si Tipah Koyak tu 'terpancut' sikit je bila dapat tau Si Saiful tu dah tarik balik saman RM 50juta terhadap Si Ketua Penipu tu. Kita ingatkan dia bersyukur dengan tindakan tersebut.

Tapi rupanya panjang lebar Si Tipah Koyak tu meroyan kat dalam laman portal KeldaiDaily. Mungkin ada yang meluat nak baca kenyataan dia, jadi kita baca ulasan dari Dr. MiM ni pun cukup la:
Yang kelakar tahap meluatnya ialah cara peguam Anwar Ibrahim spin berita ini seperti yang disiarkan dalam KeldaiDaily Keadilan Daily :
Latheefa berkata, penarikan semula saman itu oleh Saiful lebih membuktikan Anwar sebenarnya tidak bersalah atas tuduhan liwat terhadap bekas pembantunya itu pada 2008.
Ke sana pula spin peguam Anwar Ibrahim ini. Pada hal, penarikan semula saman itu tidak ada kena mengena kononnya 'Anwar tidak bersalah'. 

Yang sebenarnya ialah : 
Bekas Pembantu Peribadi Datuk Seri Anwar Ibrahim menegaskan penarikan saman beliau ke atas Ketua Pembangkang itu tidak bermakna beliau menarik semula dakwaan yang dibuat sebelum ini. 
Menurutnya, proses perundangan melibatkan tempoh masa yang terlalu panjang selain terpaksa menanggung kos tinggi bagi membiayai khidmat guaman.
"Perlu bergadai harta dan masa untuk turun naik Mahkamah. Cukuplah 7 tahun saya melalui proses perundangan turun naik Mahkamah untuk membuktikan kebenaran laporan polis yang saya buat pada tahun 2008. Saya mahu terus kehadapan," katanya menerusi blog beliau, hari ini. - lapor Dr.MiM
Nah! Seperti yang kita katakan semalam. Setidak - tidaknya, puak - puak Pakatan Haramjadah tu patut rasa bersyukur kerana Si Saiful tu dah tarik balik saman dia sebelum ini.

Buat apa lagi Si Saiful tu nak menyeksa Si Ketua Penipu tu dan keluarga dia yang kini dah menerima khifarah dari kesalahan yang dilakukan? Cukup - cukup la Si Ketua Penipu tu merana.

Lagi pun, kalau saman tu tetap diteruskan, mungkin makin sakit otak pulak keluarga Si Ketua Penipu tu dibuatnya. Dah la sekarang ni Si Ketua Penipu tu merempat kat dalam penjara. Takut lepas ni, diorang terpaksa pulak tanggung hutang nak bayar saman yang telah difailkan!!!
Categories: ,

4 ulasan:

  1. elok kalau alihkan saman anwar tu kepada tipah koyak. failkan saman kerana memfitnah. biar dia pulak menggelupur kena jawab saman.

    BalasPadam
  2. Laaa,,,idup lagi ke si Tipah Koyak ni....aku ingat kan dah jalan.....

    BalasPadam
  3. Biasanya orang yg byk buat dosa panjang umurnya,Allah nak beri peluang bertaubat....kalau sempatla

    BalasPadam
  4. Tipah tu kan janda
    meroyan aje lah dia

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping