Selasa, Jun 02, 2015

Hah! Ini cerita terkini yang kita dengar hari ini. Katanya Si Ketua Penipu tu dah dipindahkan ke Hospital Kuala Lumpur ekoran masalah kesihatan yang dialaminya ketika ini semakin serius.

Jika sebelum ini, kesihatan Si Ketua Penipu tu dilaporkan kian merosot akibat tekanan darah yang tidak menentu dan terdapat simptom najis berdarah. Maka sebab itu dia dipindahkan ke Hospital.

Menghadapai keadaan tersebut, anak kepada Si Ketua Penipu tu membuat desakan berbaur ugutan terhadap pihak Kerajaan agar memenuhi dua tuntutan bagi membenarkan Si Ketua Penipu tu dihantar ke Hospital.

Laporan mengenai pemindahan Si Ketua Penipu tu ke Hospital hari ini telah dimaklumkan oleh Pengarah Komunikasi PKR, Si Fahmi Fadhil melalui kenyataan media yang disiarkan secara rasmi.
PETALING JAYA: Datuk Seri Anwar Ibrahim yang sebelum ini dilaporkan mengalami masalah kesihatan dipindahkan dari Penjara Sungai Buloh ke Hospital Kuala Lumpur (HKL).

Pengarah Komunikasi Parti Keadilan Rakyat (PKR), Fahmi Fadzil berkata bekas Ketua Pembangkang itu ditempatkan di Wad 28 hospital berkenaan.


Menurut kenyataan media pada Selasa, Fahmi memberitahu bahawa ahli keluarga Anwar akan hadir bertemu beliau di HKL pada pukul 7 malam.
Kesimpulannya, penyakit yang dialami oleh Si Ketua Penipu tu pada ketika ini tidak wajar dianggap sebagai satu musibah. Sebaliknya, puak - puak Pakatan Haramjadah tu perlu terimanya sebagai satu Khifarah.

Setidak - tidaknya ianya bagi mengingatkan Si Ketua Penipu tu terhadap apa yang telah dilakukannya sebelum ini supaya dia sedar diri. Tapi malangnya, dah tua - tua pun dia masih lagi lupa. 

Hakikatnya, Si Ketua Penipu tu kena ingat yang dia hanya seorang manusia biasa yang juga pernah melakukan dosa. Bukannya dia maksum sangat sampai tahap dia ingat dia sorang je yang bagus dari orang lain!!! Sekarang dah dapat penyakit, suruh dia tanggung sendiri la!!!
Categories: ,

10 ulasan:

  1. Bila pernah dia sedar diri?

    BalasPadam
    Balasan
    1. wah pandai peliwat tu berlakon sampai tak sedaq diri...bukan susahpun....awat tak berlakon dah mampus, lagi sonang kita kapan dan tanam terus...kahkahkahkah

      Padam
  2. Menipu serta memperlekehkan sesama manusia tidak mengapa tetapi jangan sesekali menipu Allah Subahanahuwataala. Sesungguhnya Dia lebih mengetahui akan apa yang sebenarnya.

    BalasPadam
  3. Kita tunggu babak seterusnya.

    BalasPadam
  4. ..tak mampos2 la ka?..munapig sekoq ni menipu aje.. selagi hidup selagi itu la lahanat sekoq terus menipu..

    BalasPadam
  5. Masih ada title DATUK SERI..?? Ini banduan terhormat... Malunya... Negeri mana yang beri gelaran Datuk Seri kat si penjubur ni...???

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dato Seri tiada nilai. Syok sendiri. Tiang seri bengkok juga berguna.

      Padam
    2. Kalau tak silap saya Kerajaan Negeri Sembilan ada beri pingat kepada Anwar.

      Padam
  6. Aljub siap2 lah utk pi Mekah buat hj. Tetapi sebelum ke sana pohon maaf dengan setiap manusia yg kau tipu ye. Dengan Allah taubat nasuha. Tlng jgn kelentong dengan teori konspirasi. ??? Sanggup ke.

    BalasPadam
  7. Moga aman dunia..bila yg satu ini terus tak sedar..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping