Selasa, Julai 28, 2015

Syukur Alhamdulillah. Ada jugak pemimpin UMNO nak masuk jadi Barua DAPigs tu ye. Kita ingatkan hak sorang yang dapat jadi Ahli Parlimen tu je yang sanggup jadi MACAI DAPigs ni.

Rupanya, ada ramai lagi yang merisik nak menyertai Geng Haprak Baru pimpinan Si Mat Sabu tu rupanya ye. Kalau tengok dari kenyataan Si Mat Sabu ni, macam ramai je yang nak jadi Baruanya.

Kata Si Mat Sabu yang juga merupakan Pengerusi Geng Haprak Baru tu, terdapat pemimpin UMNO yang terdiri daripada wakil rakyat serta bekas wakil rakyat menyatakan hasrat untuk menyertai mereka.
"Bukan setakat itu, pemimpin Umno (sendiri), bekas menteri (malah) ada wakil rakyat yang telefon dan bertanya boleh ke untuk sertai GHB," katanya seperti dilaporkan akhbar milik Umno itu.
Kalau betul apa yang dinyatakan oleh Si Mat Sabu tu, bagus la. Elok sangat diorang keluar dari parti secepat mungkin. Dan kalau boleh, umumkan la siapa dia pemimpin UMNO yang dia maksudkan tu.

Kita pun nak tau jugak siapa Wakil Rakyat dan Bekas Wakil Rakyat yang menyatakan hasrat untuk jadi Barua puak - puak DAPigs tu. Senang sikit untuk rakyat tau siapa sebenarnya mereka.

Jangan Si Mat Sabu tu setakat pandai cakap je sudah la. Kalau sekadar buat dakwaan kata 'Ada Pemimpin UMNO' nak ikut dia jadi Barua DAPigs ni, baik tak payah la. Buat mengabihkan masa je.

Tinggal lagi, kita harap jika benar ada pemimpin UMNO yang nak ambik tindakan sedemikian, jangan pulak diorang jadi Pengecut macam geng - geng Si Mat Sabu tu. Nak digelar pejuang sangat KONONnya, tapi nak keluar dari parti sendiri pun Kecut Buah Kerandut!!!
Categories: ,

7 ulasan:

  1. Jadi barua Najis Atau jadi barua dapigs...sama je kan..

    BalasPadam
  2. Kita tunggu je 16 sept ni tengok betul ke tidak apa yang mat sabu (tuh) ni cakap

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mat Sabu oerosak kesatuan bangsa,Agama diperlekehkan, Dia ni cakap macam longkang.

      Padam
  3. GHB ni tunggu masa je nak mampuihh.

    BalasPadam
  4. Geng Hancur Bungkus

    BalasPadam
  5. Boleh caya ka kata mat sabu tu? Gimik saja... nak tunjuk GHB kuat.

    BalasPadam
  6. Jd barua najib, anwar, mat sabu, DAP dan Hadi... pilih yg mana suka. Ini negara bebas......

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping