Jumaat, Julai 17, 2015

Hek eleh!!! Buat apa la yang diorang ni nak meroyan sangat dengan Si Rafizi tu ek. Buat mengabihkan masa je korang mengamuk tak tentu arah dengan budak hingusan macam tu.

Takde maknanya kalau korang nak jadi macam orang hilang akal dengan melabelkan Si Rafizi tu sebagai seorang yang Kurang Ajar hanya semata - mata dia menyokong GHB Mat Sabu tu.

Sebaliknya puak - puak PAS tu kena sedar yang Si Rafizi tu dah Terlebih Ajar. Dia kan anak buah Si Ketua Penipu tu. Jadi, banyak la ilmu putar belit yang telah diwarisi oleh Si Rafizi tu.

Lagi pun, bukan ke sebelum ini puak - puak PAS tu jugak yang percaya sangat dengan Si Ketua Penipu tu. Orang tunjuk video Si Ketua Penipu tu dengan Chinadoll pun diorang tak percaya.

Memandangkan esok hari raya, apa salahnya kalau puak - puak PAS tu maafkan saja perangai Kurang Ajar Si Rafizi tu sepertimana diorang HALALkan tindakan zina yang telah dilakukan oleh Si Ketua Penipu tu sebelum ini!!! Lagi pun, penyakit diorang sendiri jugak yang cari!!!
Ahli Jawatankuasa PAS Zaharudin Mohamad menyifatkan Setiausaha Agung PKR Rafizi Ramli sebagai kurang ajar kerana mencampuri urusan dalaman parti Islam itu.

Menantu kepada Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang itu marah kerana Rafizi menyokong Gerakan Harapan Baru (GHB) walaupun majoritinya masih ahli parti Islam itu.
"Rafizi jangan campur urusan PAS. Nampak Rafizi ni gelojoh seperti orang terkencing sebelum sampai tandas,” katanya.
“Selagi Gerakan Harapan Baru belum keluar PAS dan belum bercerai rasmi, maka kenyataan Rafizi saya anggap campur tangan dan kurang ajar," kata Zaharudin.

Menantu kepada Hadi itu juga merupakan ketua unit hal ehwal agama Kumpulan Perangsang Selangor, sebuah syarikat kerajaan negeri.
Categories: ,

2 ulasan:

  1. La la la la....aku kata hang pasei hang kata aku

    BalasPadam
  2. ...allah maha besar lagi maha sempurna kebesarannya,swgala puji bagi allah sebanyak-banyaknya,dan maha suci allah sepanjang pagi dan sore.tiada tuhan selain allah dan tidak ada yang kami sembah kecuali hanya allah,dengan ikhlas kami beragama kepadanya, walaupun orang-orang kafir membenci.tidak ada tuhan selain allah sendiri; benarjanjinya, menolong hambanya, memulihkan tentaranya, dan mengusir musuh-musuh (nabi)nya sendirian.tiada tuhan selain allah, allah maha besar. allah maha besar dan segala puji bagi allah...
    hari ini raya.tak leh puasa..oh betapa hebatnya nilai kemenangan ini bagi yang dah serik kalah berkali2 oleh haru biru iblis/dorongan nafsu buruk.
    meh bermaafan.selamat hari raya!

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping