Jumaat, Julai 17, 2015

Semut Pun Tau Nak Raya Jugak!!! 
Huh! Sedar tak sedar, hari ni dah masuk 1 Syawal. Bermakna bulan Ramadhan dah pun berlalu. Tapi ada sesetengah pihak tu tak gaya pun macam menyambut bulan Ramadhan. Selamba dia je buat biasa.

Tapi percaya la. Lepas menyambut raya ni, pasti keadaan Politik dalam Negara ni akan bertambah menarik dengan isu - isu hangat. Yang paling menjadi perhatian ialah isu 1MDB.

Maka lepas ni ramai le yang akan jadi Syaitan balik dengan menabur fitnah dan membuat dakwaan yang bukan - bukan terhadap isu tersebut demi memenuhi kepentingan Politik Peribadi mereka.

Dan bagi puak - puak Pakatan Haramjadah tu pulak, pastinya isu berkaitan dengan penubuhan Gerakan Haprak Baru yang diterajui oleh Si Mat Sabu tu akan menjadi perhatian.

Nak pulak bila sebelum ni kumpulan G18 yang diketuai oleh Si Mat Sabu tu beria - ia benar pukul kompang kata diorang nak tubuhkan sebuah parti baru selepas menyambut Aidilfitri kali ini.

Kita tengok la sejauh mana 'Wayang Politik' yang akan disajikan kepada rakyat selepas Raya nanti. Nak tau jugak sama ada kumpulan G18 tu dah jumpa 'Telor' diorang dikala menyambut Raya ni.

Kalau diorang dah jumpa 'Telor' masing - masing, ambik la tindakan yang sewajarnya dan keluar dari PAS tu dengang cara yang terhormat. Itu pun kalau diorang ada kemaluan la! Kalau tidak, korang sendiri fikir la!!!

Sempena Hari Raya ni, blog ni cuti sehari. Esok baru kita sambung lagi. Tapi kalau ada 'Syaitan' yang cari pasal hari pertama Raya ni, makin cepat la kita jumpa balik. Lagi pun, puak - puak Pakatan Haramjadah tu bukan boleh percaya sangat. Sedangkan bulan puasa pun selamba je diorang tabur Fitnah!!!
Categories:

1 ulasan:

  1. SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI KEPADA SEMUTHITAM(BLOGGER),SEMOGA BAHAGIA & SIHAT & SELAMAT & BERSEMANGAT BERSAMA KELUARGA DAN INSAN TERSAYANG.MAAF ZAHIR DAN BATIN. [ 0=0 ] SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI & MAAF ZAHIR DAN BATIN & BAHAGIA *SIHAT*SELAMAT*BERSEMANGAT BERSAMA KELUARGA DAN INSAN TERSAYANG KEPADA SEMUA BLOGGER DAN UMAT NABI MUHAMMAD SAW YANG BERAGAMA ISLAM DI MALAYSIA DAN DI ASIA& DI EROPAH&DI AMERIKA UTARA&DI AMERIKA SELATAN &DI AFRIKA& DI AUSTRALIA &DI NEW ZEALAND& DI KEPULAUAN CARIBBEAN &DI KEPULAUAN HAWAII DAN SOLOMON &ALASKA&ARTIK &ANTARTIKA& DI SELURUH PLANET BUMI. [0=0]

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping