Jumaat, Julai 24, 2015

Memang betul sangat kata Si Hadi Awang ni. Kalau dilihat dari satu sudut, memang kenyataan yang dibuat oleh Si Hadi Awang ni tepat pada sasaran. Tapi malangnya, kenyataan tu dah terlambat.

Sedangkan selama hari ini pun dah ramai orang beri peringatan dan amaran kepada puak - puak PAS tu agar berhati - hati dengan agenda subversif yang direncanakan oleh puak - puak DAPigs.

Tapi semua peringatan dan amaran tu tidak dipedulikan lansung oleh puak - puak PAS ni. Sebaliknya, diorang tetap tunduk dan akur kepada kehendak DAPigs sebelum Pilihan Raya Umum yang lalu.

PAS mempamerkan ketaatan mereka kepada DAPigs sampai tahap sanggup cari gaduh dengan orang yang sama agama dengan mereka. Habis porak peranda orang Melayu Islam dibuatnya.

Satu kampung jadi kacau bilau. Satu keluarga sampai tahap tak nak bertegur sapa. Semua demi memenuhi kehendak siapa jika bukan kehendak puak - puak DAPigs tu yang dahaga nak memerintah.

Sekarang baru PAS sedar. Baru Si Hadi Awang tu nak keluarkan fatwa dengan menyatakan 'Tidak Beriman seseorang itu jika mereka hendak berwalikan DAPigs'. Kata Si Hadi Awang:
“Mereka yang tidak merasai kemanisan perjuangan Islam bersama fadilatnya tidak akan merasai hakikat ini. Mereka yang merasai kemanisan iman dalam perjuangan dapat membezakan di antara kawan dan wali.

“(Kita) boleh berkawan dengan kalangan DAP dan sepertinya tetapi tidak boleh berwalikan DAP, kerana tidak beriman dan budiman.

“Mereka yang tidak ada kefahaman dan kemanisan tersebut sanggup hidup dan mati bersama kalangan DAP dan yang sewaktu dengannya kerana tidak membezakan di antara kawan dan wali."
Hakikatnya, Nasi bukan sahaja dah menjadi bubur tapi sekarang dah tumpah ke tanah hasil kerakusan nafsu serakah puak - puak PAS tu sendiri yang Gila Kuasa nak sangat memerintah.

Maka kesimpulannya, tak usaha la Si Hadi Awang tu nak meroyan dan membuat fatwa yang bukan - bukan. Sebaliknya Si Hadi Awang tu perlu perbaiki kemusnahan dalam perpaduan Ummah yang telah dilakukan demi memenuhi kemahuan puak - puak DAPigs tu sebelum ini!!!
Categories: ,

7 ulasan:

  1. Lupakanlah pada DAP. Ingatkanlah pada cadanagan kerajaan perpaduan bersama UMNO bagi mengukuhkan perpaduan umat Islam. Dengan ini DAP pula yang mengelabah. Sempena dalam bulan syawal ini bersatulah UMNO dan PAS.

    BalasPadam
  2. mari kita sama sama berdoa ... KO UMNO KO UMNO. Hidup DAPjjal dan pengikut pengikut duniawi. Korang tak rasa lagi betapa lazatnya bertuankan Cina DAPjjal.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul tu kebykan pemimpin pas perangai mengalahkan keling..

      Padam
  3. Lupakanlah pada DAP, Ingatkanlah kembali kepada cadangan kerajaan perpaduan bersama UMNO demi perpaduan umat melayu dan Islam. Dengan ini DAP dan GHB bertambah meroyan. Sempenaa bulan baik ini bersatulah PAS dan UMNO demi kesinambungan kuasa politik melayu dan Islam.

    BalasPadam
  4. lantak kot..kalangan politikus ni mudah terdesak ketakutan dan resah gelisah mwmanjang dek mabuk ngan amalan berparti2 cuma nak berebut malaysia he he.tidak waras lagi batas mengenal musuh mereka lamtaran engganmemghayatii 'persaudaraan sesama kita' .leh klim apa ja klu nak tunjuk pada orang bukan islam keunggulan islam ni, tapi ada depa kesah klu kita masih cam gini2.laluk.

    BalasPadam
  5. Memang dah lama dah penganut PAS berwalikan DAP,hadi awang nak beri amaran pon dah lambat.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping