Khamis, Julai 23, 2015

Hahaha!!! Akhirnya Pak Mus Stopa Putih ni mula tersedar dari lamunan yang berpanjang. Baru sekarang Pak Mus Stopa ni sedar yang puak - puak Kafir Harbi DAPigs tu Tolak perlaksanaan Hudud?

Walhal benda tu dah lama dah diberitahu kepada puak - puak PAS tu agar berhati - hati dengan agenda subversif puak - puak DAPigs tu untuk menguasai pemerintahan Negara. Tapi diorang tak nak dengar.

Selain itu, Si Pak Mus turut mengingatkan kepada mereka yang nak meninggalkan parti agar memikirkan jangka masa panjang dan tidak terperangkap dalam permainan Politik DAPigs.
“Yang menjadi pertikaian antara Pas dan DAP ialah hudud. DAP kata, anda hendak bersama dengan kita tinggal hudud sebab DAP merasakan dia boleh menguasai pengundi Cina sekarang ini. 
"Mereka ini hendak menang pilihan raya memerlukan undi Cina sebab dia punya matlamat. Pada saya, pada waktu ini dia punya matlamat jangka pendek hendak menang pilihan raya. 

“Sebab itu saya minta mereka ini fikir panjang dan buat perhitungan yang benar-benar matang dalam mengambil tindakan yang mereka hendak buat ini,” katanya.
Heh! Nampak sangat yang Si Pak Mus ni masih lagi tak sedar diri. Geng Haprak Baru yang dipimpin oleh Si Mat Sabu tu bukan peduli sangat dengan agenda nak melaksanakan Hukum Hudud ni.

Yang lebih diutamakan bagi diorang hanya nak menjaga agenda kepentingan Politik Peribadi diorang sendiri je. Maka sebab itu diorang sanggup jadi Pak Angguk Saja kepada DAPigs.

Sama jugak la dengan Pak Mus Stopa tu pada suatu ketika dulu. Dek kerana nak memenuhi kehendak dan kemahuan puak - puak DAPigs tu, PAS pun sanggup tinggalkan agenda perlaksanaan Hukum Hudud.

Takkan la Si Pak Mus Stopa tu lupa apa yang pernah dinyatakan oleh Si Hadi Awang tu sebelum Pilihan Raya Umum yang lalu? Bukan ke Si Hadi Awang tu kata, Hudud bukan Agenda Utama?
Nah! Sekarang tak payah la Pak Mus Stopa tu nak dabik dada kata dia lebih bagus dari orang lain. Tu hari, diorang jugak yang sanggup jadi Pak Angguk Saja kepada DAPigs. Sekarang bila dah kena buang dek puak - puak DAPigs, jangan la Pak Mus nak meroyan tak tentu arah pulak!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping